دو مصدوم در حادثه انفجار یک واحد آپارتمانی در یزد


دو مصدوم در حادثه انفجار یک واحد آپارتمانی در یزد

انفجار و حریق در یک واحد مسکونی آپارتمانی در شهرستان یزد منجر به سوختگی و مصدومیت دو شهروند شد.

حادثه صبح روز سه‌شنبه در مجتمع مسکونی جام جم در انتهای بلوار پاسداران یزد اتفاق افتاد که بلافاصله عوامل آتش‌نشانی پنج ایستگاه به محل اعزام و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی اورژانس متاسفانه در این حادثه دو مصدوم دچار سوختگی استنشاقی شدند که پس از انتقال به بیمارستان شهدای محراب، در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) تحت درمان قرار گرفتند. براساس آخرین بررسی‌ها، سوختگی یک مصدوم ۲۵ درصد و بدحال و سوختگی مصدوم دوم ۱۵ درصد است که روند درمان پیگیری می‌شود.

«سعید ایران‌نژاد» معاون عملیات سازمان اتش‌نشانی و خدمات ایمنی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این که علت حادثه در دست بررسی است، گفت: در این حادثه آتش‌نشان‌های ایستگاه های ۱۲، ۹، ۷، ۵ و ۲ در محل حادثه حضور داشتند و علاوه بر این نردبان ۵۶ متری آتش‌نشانی و بالابر ۲۷ متری این سازمان نیز به محل اعزام شده بود.

وی گفت: عوامل امدادگر آتش‌نشانی در ابتدا نسبت به شناسایی موقعیت با توجه به امکان سرایت حریق به سایر واحدها و خروج ساکنین و مصدومان حادثه و ایمن‌سازی محل و سپس برای اطفای حریق اقدام کردند.

ایران‌نژاد تاکید کرد: اطفای حریق یک کار کاملاً کارشناسی است لذا اطفای هر حریقی فرآیند و روند خاصی را می‌طلبد به ویژه در آتش‌سوزی‌های آپارتمان که احتمال سرایت به طبقات بالاتر به خصوص در ساختمان‌های فاقد درهای دودبند، وجود دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید