از حال و روز تیم فوتبال شاهین کرمان چه خبر؟


از حال و روز تیم فوتبال شاهین کرمان چه خبر؟

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شاهین کرمان از جذب بازیکنان مطرح تیم‌های تعطیل شده در کرمان خبر داد و گفت: این تیم، فوتبال بزرگسالان را با ظرفیت بازیکنان بدون تیم کرمانی ادامه می دهد.

به گزارش ایرنا، صالح رجائی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با اشاره به آغاز تیم‌داری باشگاه فوتبال شاهین در رده سنی بزرگسالان افزود: انتخاب هدف کوچک به منزله شکست است پس در نخستین دوره حضور این تیم در سوپر لیگ فوتبال استان کرمان به چیزی غیر از قهرمانی فکر نمی کنیم.

وی ادامه داد: زمانی دیدیم تیم‌های نمایندگان شهرستان کرمان طی سال های گذشته تیم داری را کنار گذاشتند، تصمیم گرفتیم بازیکنانی که از تیم های مطرح دور مانده اند اما سالهای پیش در سطح کشوری بازی کرده اند را جذب و فضایی برای ادامه کارشان در تیم شاهین فراهم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین کرمان با بیان اینکه انسان باید شجاعت داشته باشد که نخستین گام را بردارد اظهار داشت: سعی کردیم با منابع باشگاه از جمله زمین چمن طبیعی مناقصه ای و زمین چمن مصنوعی، فوتبال بزرگسالان را آغاز کنیم و در حوزه تامین مربی با کمترین توقع و بصورت رایگان کار را آغاز کردیم تا اتفاقی بزرگ در فوتبال این استان رقم بزنیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمان گفت: همچنین در سال هشتم، برنامه باشگاه ورود به حوزه بزرگسالان بود لذا باید تیم بزرگسالان را تشکیل می‌دادیم.

وی با طرح این پرسش که چرا باشگاه فوتبالی که به صورت تخصصی به این حوزه بپردازد در استان نداریم؟ تصریح کرد: تیم شاهین صرفا به دلیل ارتقا ورزش و دلگرمی بازیکنان، مربیان و عاشقان فوتبال تشکیل شده که امیدواریم منشا خیر و برکت شود.

رجائی یادآور شد: انگیزه فردی من این بود که باشگاه شاهین کرمان به‌دنبال فوتبال بزرگسالان برود و برخی مسئولان کرمان نگاهی فرا شهری دارند کسی به فکر مناطق حاشیه ای این شهر نیست لذا در این زمینه انگیزه داشتیم فوتبال شهرستان را فعال کنیم.

وی افزود: عاشقان ورزش در کرمان فراوان هستند اما مشکلات فرهنگی و نداشتن تعامل سبب شد در این شهر یک مجموعه خوب با فعالیت صرفا فوتبالی و خودکفا در این حوزه، نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: باید برنامه‌ای استراتژیک با علم ورزش تعریف شود و گام به گام در جذب و توسعه منابع مالی و انسانی اقدام این مهم کنیم و در همین تیم بازیکنانی داریم که می توانند در سطح بالای فوتبال کشور بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین کرمان همچنین گفت: میانگین سنی تیم شاهین کمتر از ۲۴ سال است و علاوه بر حفظ سرمایه انسانی از هر جهتی تشکیل این تیم مبارک محسوب می شود.

وی اضافه کرد: انگیزه کاری ما مربیگری است اما کار کردن در مجموعه های صنعتی دشواری خاص خود را دارد لذا اینجا رسالت خودمان را انجام می‌دهیم.

رجائی ادامه داد: اگر به ما اعتماد شود، اتفاقات بزرگی می تواند در باشگاه فوتبال شاهین کرمان بیفتد و تشکیل تیم بزرگسال انگیزه بسیار خوبی برای رده های سنی پایه ما شده است.

سرمربی باشگاه فوتبال شاهین کرمان ابراز داشت: بازیکنان با قبول مشکلات پای تیم ایستاده‌ و کار می‌کنند و با هم افزایی تیم را راهی مسابقات ملی می کنیم و با حامیان بزرگتر می توانیم در رقابت های بزرگتر حاضر شویم.

وی افزود: از نظر تجهیزات و امکانات مشکلی نداریم و نباید کوتاهی نشود، ما هیچ رقابتی با کسی نداریم و رقابتمان در واقع با خودمان است اما در حوزه باشگاه های خصوصی به این صورت است که باید اعتبارات هزینه شده به باشگاه بازگردد.

رجائی خاطرنشان کرد: بازیکنان وقتی از باشگاه بیرون می روند، می توانند بازگشت سرمایه باشند اما سازندگی برای رسیدن به هدف، کاری هزینه بر نیست.

وی در ادامه گفت: استراتژی ما این است که مربیان جوان باید از بازیکنانمان بهتر باشند، مربی جوان توصیه پذیر است و باشگاه مس در استعدادیابی و رده های سنی پایه چند برنامه از ما گرفت.

سرمربی تیم فوتبال شاهین کرمان افزود: باشگاه مس به دنبال راه اندازی تیمی برای استعدادهای درخشان بود لذا طرحی آماده کردیم و مربیان جوان را در ساخت تیم پایه به کار گرفتیم و اکنون تیم های پایه ما شهریه ای هستند و هر هفته اعزام داریم و به نام شاهین بستر خوبی فراهم کردیم و سعی شد از نظر انظباطی خوب باشد.

کبیری مربی دروازه بانان شاهین کرمان نیز در این نشست گفت: جوانانی که از دید مسئولان دور بودند و حقشان پایمال شده بود را در قالب تیم شاهین کرمان دور خودمان جمع کردیم.

تیم فوتبال بزرگسالان شاهین امسال برای نخستین بار در رقابت های سوپر لیگ استان کرمان حاضر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی