یادواره سرداران و شهدای بخش مرکزی یزد آغاز شد


یادواره سرداران و شهدای بخش مرکزی یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- یادواره سرداران و 200 شهید بخش مرکزی یزد سه‌شنبه شب به مدت 2 روز با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این یادواره یکی از فرماندهان هشت سال دفاع‌مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان افزود: ترویج فرهنگ ایثار در بین مردم و جوانان از جمله نیازهای اساسی کشور است .

سرتیپ پاسدار محمد مهدی فرهنگ‌دوست با بیان اینکه تبیین اهداف شهیدان و مطالعه وصیت نامه آنها نقش مهمی در ترویج جانفشانی در راه خدا دارد، تداوم برگزاری و گسترش یادواره ها را خواستار شد.

وی با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی و فرهنگی حربه اصلی دشمنان علیه نظام و انقلاب است ،گفت: باید با پیروی از شهیدان و تکیه به دین و ارزش‌های انقلابی در مسیر حق ایستادگی کرد.

به گفته فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام از نبردهای فرهنگی و تهدید نرم علیه ایران استفاده می‌کنند باید جانانه در برابر آنها ایستادگی کرد.

فرهنگ‌دوست از برگزاری یادمان و یادواره شهیدان در مناطق مختلف استان قدردانی کرد و گفت: باید مردم و جوانان را به مطالعه وصیت شهیدان و تحقق در خصوص آنها تشویق کرد.

در این یادواره چند برنامه فرهنگی و هنری و همچنین نمایشگاه عکس برپا شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر -جمعیت چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در