گاز جایگاه های سی ان جی فاقد استاندارد در یاسوج قطع می‌شود


گاز جایگاه های سی ان جی فاقد استاندارد در یاسوج قطع می‌شود

یاسوج - ایرنا - مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوخت گاز جایگاه های سی ان جی( CNG ) در یاسوج و دیگر شهرهای این استان که استانداردهای ابلاغ شده را رعایت نکنند، قطع می‌شود.

به گزارش ایرنا ، بهمن رحمتی شامگاه سه شنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها به بازرسی های دوره ای و مستمر از جایگا ه‌های این استان اشاره کرد و افزود: تا ایمن سازی همه جایگاه ها این بازرسی ها ادامه خواهد داشت.

به گفته رحمتی بازرسی از جایگاه‌هایCNG، همواره به صورت دوره ای و مستمر توسط بازرسان شرکت های بازرسی تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران انجام می پذیرد.

وی بیان کرد: در سالجاری، بازرسی فنی از ۲۹ جایگاه CNG مستقر در استان توسط بازرسان شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران انجام شد.

رحمتی اضافه کرد: در این بازرسی ها برای ۱۸ جایگاه CNG که بدون نقص بحرانی بوده تاییدیه استاندارد صادر شده است.

وی ادامه داد: همچنین هفت جایگاه در نوبت بازرسی ، ۲ جایگاه غیرفعال و ۲ جایگاه هم در وضعیت بحرانی قرار دارند .

رحمتی تصریح کرد: جهت پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه احتمالی نسبت به قطع گاز جایگاه های دارای عدم انطباق های بحرانی و وضعیت پرخطر اقدام شده است.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد غیر استاندارد و یا هر گونه تخلف از سوی جایگاه داران CNG ، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اداره کل استاندارد استان اطلاع دهند.

بیش از ۳۰ جایگاه سوخت سی ان جی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که هم اکنون تعدادی به علت مشکلات مالی و فنی غیر فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج