کشتارگاه دام داراب احتیاج به تغییرات اساسی دارد


کشتارگاه دام داراب احتیاج به تغییرات اساسی دارد

شیراز- ایرنا- سرپرست شهرداری داراب فارس گفت: اگر چه اقدامات خوبی در زمینه تجهیز و بهینه سازی کشتارگاه دام داراب صورت گرفته اما احتیاج به تغییرات اساسی دارد.

مسعود ملک جمشیدی شامگاه ۹ آذرماه ۱۴۰۰ در مصاحبه با ایرنا افزود:در بازدید کارشناسان دفتر فنی استانداری فارس از کشتارگاه دام، شرایط بررسی و راهکار افزایش کیفیت خدمات به شهروندان ارائه شد که امید است بزودی شاهد تغییرات اساسی در این مکان باشیم.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در زمینه تجهیز و بهینه سازی کشتارگاه دام مانند طراحی و ساخت سپتیک های فاضلاب، ترمیم فضای داخلی کشتارگاه و خرید دستگاه تامین آب ژاول و... درچند وقت اخیر صورت گرفته ولی شرایط آن به هیچ وجه قابل قبول و در شان شهرستان نیست.

سرپرست شهرداری داراب گفت: با اجرای برنامه هایی چون تامین آب کاملا بهداشتی برای کشتار، نصب تله کشتار و انجام بازرسی و نظارت بیشتر بر نحوه انجام کشتار، امیداست بتوانیم حداقل های لازم را به صورت موقت اجرا کنیم.

ملک جمشیدی افزود: لازم است در برنامه های آتی حتما مکانی جدید برای ساخت یک کشتارگاه کاملا مکانیزه در نظر گرفته شود تا با مشارکت بخش خصوصی این طرح به انجام برسد.

وی بیان کرد:کشتارگاه دام داراب سالهاست در مکانی کاملا فرسوده و بدور از بسیاری امکانات در حال ارائه خدمت است که این محیط مستقیما با سلامت مردم سروکار دارد.

داراب از شهرستان های شرقی فارس حدود ۲۲۵ کیلومتر با شیراز فاصله دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...