چهار کیلوگرم ماده مخدر تریاک در یکی از روستاهای همدان کشف شد


چهار کیلوگرم ماده مخدر تریاک در یکی از روستاهای همدان کشف شد

همدان- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت که ماموران مبارزه با موادمخدر این استان در یک عملیات موفق به کشف و ضبط چهار کیلوگرم ماده مخدر تریاک از منزل مسکونی در یکی از روستاهای شهر همدان شدند.

سرهنگ «جمشید باقری» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از دریافت گزارش مردمی و انجام کارهای اطلاعاتی، فعالیت یک خرده فروش موادمخدر در یکی از روستاهای شهر همدان مشخص و تیمی تخصصی برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

به گفته وی، پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه با مجوز دستگاه قضایی وارد محل سکونت متهم شده و ضمن دستگیری وی، موفق به کشف و ضبط چهار کیلوگرم ماده مخدر تریاک شدند.

سرهنگ باقری با بیان اینکه متهم دارای سابقه فعالیت در تهیه و توزیع موادمخدر است، افزود: پلیس به صورت جدی و قاطع با هر گونه اقدام در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر برخورد کرده و قاچاقچیان مواد افیونی از دست پلیس در امان نخواهند ماند.

به گزارش ایرنا، با اجرای بیش از هفت هزار عملیات پلیسی از ابتدای سال جاری تاکنون حدود چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان کشف و هفت هزار و ۳۶۶ قاچاقچی، معتاد و تهیه و توزیع کننده مواد نیز دستگیر شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / بمباران 2 مرکز نظامی اسرائیلی توسط حزب‌الله لبنان