ائمه جمعه باید ارتباط وسیعی با مردم داشته باشند


ائمه جمعه باید ارتباط وسیعی با مردم داشته باشند

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ائمه‌ جمعه باید ارتباط وسیعی با مردم داشته و تلاش کنند تا فعالیت‌های فرهنگی به دست مردم واگذار شده و مردم متولی کار باشند.

به گزارش ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی روز چهارشنبه در نشست با حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر ضمن تشکر از تلاش‌های صوت گرفته در سطح این شهرستان خواستار توجه بیشتر، حضور مستمر و پیگیری فعالیت‌های حوزه‌های‌علمیه شد و اظهارداشت: به دنبال ایجاد منابع پایدار و حمایت بیشتر از حوزه‌های‌علمیه باشید.
وی بر لزوم ارتباط با اساتید و دانشگاهیان تاکید کرد و افزود: کمیته همکاری آموزش‌ و پرورش با حوزه‌های‌ علمیه در مرکز استان تشکیل شده و به نظر می‌رسد تشکیل آن در ایرانشهر آثار و برکات فراوانی خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با مهم برشمردن ثبت کامل فعالیت‌های دفاتر ائمه‌جمعه شهرستان‌ها و ارائه به عنوان گزارش سالیانه بیان کرد: در این صورت سایر ائمه جمعه نیز در فضای مجازی قابلیت انتقال اطلاعات و تبادل تجربیات را خواهند داشت.
وی برگزاری جلسات با ائمه‌جمعه آن هم در فواصل مختلف را موثر عنوان کرد و گفت: ائمه جمعه در گام اول نقشه‌ای جامع از مشکلات شهرستان را فهرست و به ترتیب اولویت پیگیر کار باشند تا به تدریج از حجم مشکلات کاسته و با گذشت زمان ارزیابی از میزان تاثیرگذاری و حل مشکلات صورت گیرد.
آیت الله محامی خاطرنشان کرد: شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه پیگیر دریافت گزارش از فعالیت آنان در ارتباط با خیرین و گروه‌های جهادی در نقاط مختلف استان باشد زیرا منجر به شناسایی تعداد زیادی از خیرین و در نهایت استفاده از ظرفیت آنها در سایر نقاط مهم و حساس استان می‌شود.
همچنین در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی امام‌ جمعه ایرانشهر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌ها به بیان مشکلات و موانع پیش رو در سطح این شهرستان پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا