واکنش عجیب علیرضا منصوریان به نتیجه دربی


واکنش عجیب علیرضا منصوریان به نتیجه دربی

علیرضا منصوریان در خصوص بازی با مدعیان لیگ و هم‌چنین شرایط تیمش و دربی پایتخت سخنان جالبی را به زبان آورد. نوشته واکنش عجیب علیرضا منصوریان به نتیجه دربی...

واکنش عجیب علیرضا منصوریان به نتیجه دربی

علیرضا منصوریان : توقع ندارید که بگویم پرسپولیس می‌برد؟ بگویند ۳۰ هزار نفر، ۶۰ هزار نفر می‌آید!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۴
واکنش عجیب علیرضا منصوریان به نتیجه دربی

علیرضا منصوریان در خصوص بازی با مدعیان لیگ و هم‌چنین شرایط تیمش و دربی پایتخت سخنان جالبی را به زبان آورد.

واکنش عجیب علیرضا منصوریان به نتیجه دربی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان چند هفته جهنمی را پشت سر گذاشته است. آن‌ها در ساری برابر نساجی قرار گرفتند و بعد از آن به ترتیب مقابل گل گهر، پرسپولیس و استقلال بازی کردند و بعد از آن مقابل پیکان و سپاهان قرار خواهند گرفت که همگی جزو مدعیان و تیم‌های قدرتمند لیگ است. علیرضا منصوریان نیز نظرات جالبی در خصوص نبرد پشت هم با پرسپولیس و استقلال دارد و در خصوص کیفیت این دو تیم می‌گوید:

ما با پرسپولیسی بازی کردیم که فشار جمعیت را داشت و انصافا بهترین بازیکن حال حاضر ایران یعنی وحید امیری را در ترکیب داشتند که بار تیم ملی و پرسپولیس را به دوش می‌کشد. به لحاظ کار تاکتیکی و فشردگی در زمین پرسپولیس خیلی خطرناک است اما استقلال هم بسیار خوب است و بازیکنان قدرتمندی دارد. شما ببینید در بازی با ما ژستد بیرون رفت و ارسلان مطهری آمد که بازیکن خوبی است. من روند فردی بازیکنان استقلال علی الخصوص با حضور دو بازیکن جدید خارجی را خیلی خطرناک و قوی می‌دانم. کنترل این خط حمله خیلی سخت است و ما هم سختی زیادی کشیدیم.

*شرط عقد قراردادم طالب ریکانی بود!

یکی از بازیکنانی که عده‌ای اعتقاد دارند در فصل جدید افت فنی داشته طالب ریکانی است. اما سرمربی نفت نظر متفاوتی در این خصوص دارد و می‌گوید:

در مورد آقای طالب ریکانی باید بگویم که همین امسال خواهان بسیار داشت و خیلی با کیفیت است. طالب برای تیم ما یک بازیکن متفاوت است. تیم ما دیر بسته شده و تمرینات را خیلی دیر شروع کرده و علاوه بر آن مشکلات مالی یقه تیم ما را گرفته و به همین خاطر سعی کردیم طالب را کلا از مشکلات جانبی دور کرده و بیشتر تمرکز آن را بر روی مسابقات ببریم. بنده بعد از این همه سابقه مربیگری برای اولین مرتبه شرط عقد قرارداد با صنعت نفت را تمدید با طالب ریکانی گذاشتم. در بازی با استقلال او یک بازیکن با کیفیت برای ما بود و در آن زمانی که می‌خواستیم او برای ما گل بسازد این کار را کرد. پاس طلایی روی گل اول داد و دو مرتبه هم ما را در موقعیت گل قرار داد. نفت در جدال با استقلال هم می‌تواست با اختلاف دو گل بازنده و یا برنده باشد. استقلال با کیفیت بازی کرد و وقتی از نیمکت آن‌ها رد شدم ۴ بازیکن فوق العاده هم روی نیمکت دیدم. ما باید سعی و تلاشمان بر روی این باشد که فشار مالی را روی ریکانی و بزرگترهای تیم نگذاریم. من به جرات می‌توانم بگویم ریکانی جزو ۵ بازیکن برتر فنی لیگ است و قدرت خاصی دارد.

*هنوز یک ریال پول نگرفته‌ایم!

چندی قبل عنوان شد که کمک ۱۵ میلیاردی به باشگاه صنعت نفت تزریق شده است. منصوریان ضمن تکذیب این مورد گفت:

در حال حاضر هیچ ریالی به ما تزریق نشده است. بازیکنان و ما درصدی نگرفته‌ایم و تازه ۱۰ میلیارد اضافه بر سازمان می‌خواهیم تا بازیکنان و مربیان فصل قبل تسویه حساب کنند. اما یک تفاوت بزرگی در وزارت نفت به وجود آمده و افتخار این را داشتم با آقای سالاری و آقای زیار که جزو مسئولان ارشد پخش و پالایش کشور هستند دیدار داشته باشم. این دو عزیز که مدیرانی نمونه ای هستند علاقه زیادی به صنعت نفت دارند و به همین خاطر قول هرگونه کمکی به ما داده‌اند. مقداری زمان می‌برد که ۱۵ میلیارد پول کمکی به باشگاه تزریق شود. جا دارد که یک خواهش از آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش داشته باشم که این پول کمترین آسیب را بخورد و بیشترین دریافتی را باشگاه داشته باشد. به این دلیل که پول کمکی وزارت نفت باید از طریق وزارت ورزش به ما تزریق شود و خواهش ما این است آسیب زیادی وارد نشود. هم‌چنین آقای دکتر سعید محمد به اردوی ما آمدند و قول کمک دادند اما امیدوارم زیاد دیر نشود که نوشدارو بعد از مرگ سهراب باشد.

*بگویند ۳۰ هزار نفر، ۶۰ هزار نفر می‌آید!

علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال در خصوص دربی پایتخت نیز گفت:

دربی اگر تماشاچی داشته باشد لطف مسئولان به فوتبال ایران است اما اگر فقط مختص به استقلال و پرسپولیس باشد کم لطفی به تیم‌هایی مثل ماست. عیبی ندارد این دربی که یکی از مهم ترین دربی‌های جهان است را با تماشاگر انجام دهند اما به تیم هایی مثل ما هم توجه کنند. ولی این را بدانید اگر می‌گویند ۳۰ هزار هوادار می‌آید، ۶۰ هزار هوادار می‌آید. اگر بازی با تماشاگر باشد یکی از بهترین دربی را خواهیم دید و مطمئن باشید جذابیت زیادی خواهد داشت.

* توقع ندارید که بگویم پرسپولیس می‌برد؟
علیرضا منصوریان کاپیتان سابق آبی‌ها که محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم دارد پاسخ جالبی در خصوص پیش بینی‌اش از مسابقه داد و گفت:

توقع ندارید که بگویم پرسپولیس می‌برد؟ من فقط می‌توانم بگویم جایی که به من زندگی داده برای آن آرزوی موفقیت دارم و آن هم استقلال است.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق