معرفی نسل جدید فورد رنجر 


معرفی نسل جدید فورد رنجر 

برخلاف F150 که بازار اصلی آن آمریکای‌شمالی است، پیکاپ کوچک‌تر فورد یعنی رنجر درسراسر جهان عرضه می‌شود. این پیکاپ در بازارهای مختلفی از استرالیا گرفته تا اروپا به‌فروش می‌رسد و پیکاپ بسیار محبوبی است.

به گزارش «اخبار خودرو»،برخلاف F150 که بازار اصلی آن آمریکای‌شمالی است، پیکاپ کوچک‌تر فورد یعنی رنجر درسراسر جهان عرضه می‌شود. این پیکاپ در بازارهای مختلفی از استرالیا گرفته تا اروپا به‌فروش می‌رسد و پیکاپ بسیار محبوبی است. حال سرانجام پس از یک دهه، فورد نسل جدید رنجر را معرفی کرده است. این پیکاپ جدید درحال حاضر برای بازارهای بین‌المللی معرفی شده و سال آینده درکارخانه‌های فورد درتایلند و آفریقای‌جنوبی تولید خواهد شد. فعلا از نسخه آمریکایی رنجر جدید خبری نیست. این پیکاپ جدید که به‌عنوان هوشمندترین، توانمندترین و چندمنظوره‌ترین رنجر تاریخ توصیف شده است، از طراحی کاملا جدید و جسورانه‌ای برخوردار شده که به‌ماوریک و F150 شباهت دارد؛ بنابراین در اینجا نیز چراغ‌های جدید C شکلی دیده می‌شود که از تکنولوژی LED ماتریکس برخوردار هستند و یک نوار پهن از جلوپنجره تا میان آن‌ها نفوذ کرده است.

معرفی نسل جدید فورد رنجر 

درپروفیل جانبی خودرو هرچند همچنان خط شانه برجسته و فرم آشنای اتاق حفظ شده است، اما شاهد بدنه‌ای عضلانی‌تر هستیم. بخش عقبی خودرو اما بیش‌تر طراحی تکاملی دارد و تغییرات بزرگی در آن دیده نمی‌شود؛ اما با این‌ وجود در اینجا نیز می‌توانیم چراغ‌ها و درِ پشتی جدیدی را ببینیم که نوشته RANGER در پایین آن نقش بسته است. فورد برای رنجر مدل 2023 یک پیشرانه سه‌لیتری V6 توربودیزل جدید را در نظر گرفته که جایگزین نمونه پنج‌سیلندر قبلی می‌شود. یک موتور دو لیتری دیزلی که در دو نسخه تک یا دو توربوشارژ قابل انتخاب خواهد بود نیز این V6 جدید را همراهی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!