پشت پرده لباس خیلی بدن نمای طناز طباطبایی ! + عکس دستکاری زشت!


پشت پرده لباس خیلی بدن نمای طناز طباطبایی !  + عکس دستکاری زشت!

رکنا: بازی سودجویان با نور عکس ، دردسر های بسیاری را برای طناز طباطبایی ایجاد کرد.

طناز طباطبایی از بازیگران معروف کشورمان است. طناز طباطبایی حاشیه های بسیاری ندارد و طناز طباطبایی اکثرا استایل های مناسبی را برای حضور در میان مردم انتخاب می کند. طناز طباطبایی اخیرا سوژه فضای مجازی شد اما این عکس از طناز طباطبایی کلک مخاطبان بوده است.

به گزارش رکنا، اخیرا عکس جنجالی ای از طناز طباطبایی در فضای مجازی منتشر شد که حاشیه بسیاری را برای این خانم بازیگر ساخت. لباس عجیب و بدن نما او در تردد عمومی خیلی ها را شوک زده کرد اما واقعیت این عکس طور دیگری است .

برخی از مخاطبان با تغییر نور و کنتراست این عکس لباس طناز طباطبایی را منشوری کردند وشائبه های بسیاری را برای او ایجاد کردند. در ادامه عکس واقعی و عکس دستکاری شده این خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

پشت پرده لباس خیلی بدن نمای طناز طباطبایی !  + عکس دستکاری زشت!

طناز طباطبایی بازیگر بی حاشیه

طناز طباطبایی واقعا بازیگر بی حاشیه ای است. خیلی از بازیگران یک صدم شهرت او را نداشتند با ایجاد حاشیه و جنجال سعی بر دیده شدن و جمع آوری فالوور کردند ولی طناز طباطبایی وارد این مسیر نشده است و خیلی آرام زندگی هنری اش را سپری می کند و لذت می برد. جالب است بدانید که طناز طباطبایی بسیار اهل مطالعه است (کتاب های فلسفی که خیلی سخت هستند و خواندنشان کار هر کسی نیست) و بازیگر با سوادی است.

در انتظار ازدواج طناز طباطبایی

خیلی از دوستان طناز طباطبایی ازدواج کرده اند و بعضی از همکارانش حتی چند بار ازدواج کرده اند ولی او هنوز مجرد است. شاید یکی از جنجالی ترین اخباری که در دنیای سینمای ایران منتظر آن باشیم ازدواج طناز طباطبایی ست که اگر با یک بازیگر باشد قطعا پر حاشیه خواهد بود. طناز طباطبایی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. خانم طناز طباطبایی در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در محله نیاوران تهران متولد شد. طناز طباطبایی بسیار اهل خانه و خانواده اسـت، مادرش را بسیار دوست دارد و بـه او شدیدا وابسته اسـت، تنها خواهر کوچک تر او لیلا نام دارد و بـه خواهرش خیلی علاقه مند اسـت، خواهر طناز طباطبایی در سینما هیچ فعالیتی ندارد، بلکه شغل اصلی او مترجمی زبان اسـت.

پشت پرده لباس خیلی بدن نمای طناز طباطبایی !  + عکس دستکاری زشت!

 

حجم ویدیو: 10.77M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28
 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر