نمایش «پیرزنی که در زمین خانه داشت» روی صحنه می‌رود


نمایش «پیرزنی که در زمین خانه داشت» روی صحنه می‌رود

تماشاخانه مهر حوزه هنری در تازه‌ترین اجراهای خود میزبان نمایش «پیرزنی که در زمین خانه داشت» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی سروش طاهری می‎‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نمایش «پیرزنی که در زمین خانه داشت»، پنج اپیزود در باب زندگی است که در ۷۵ دقیقه اجرا می‌شود. این نمایش از ۱۱ آذرماه اجراهای خود را آغاز و تا ۵ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

بازیگران این نمایش را پروا ‌آقاجانی، سحر پیرعلی، نیلوفر پناهی، مانلی ‌حسین‌پور، فرحان حقیقی، درسا درخشان، الهه ‌زحمتی، مارال ‌عبدالحسین‌پور، امیررضا ‌کوشانی و سعید ‌مصطفایی تشکیل می‌دهند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: کامبیز ‌بابایی، طراح صحنه: سینا ‌ییلاق‌بیگی، طراح لباس: لیلا ‌طاهری‌، طراح گریم: عاطفه ابیضی، طراح‌نور: رضا ‌خضرایی، موسیقی: رامین ‌شاهین‌کار، طراح گرافیک: سینا ‌افشار، منشی صحنه: آتینا عباسی، گروه کارگردانی: ملیکا آدیگوزل‌زاده، حسین ملامحمدمهدی و مرتضی فرجی اشاره کرد.

نمایش «پیرزنی که در زمین خانه داشت» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی سروش طاهری از ۱۱ آذرماه تا ۵ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸ در تماشاخانه مهر حوزه هنری به نشانی خیابان حافظ ،نرسیده به خیابان سمیه روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی