نتایج پرنوسان فرش‌آرا به دلیل مصدومیت‌ بازیکنان است 


نتایج پرنوسان فرش‌آرا به دلیل مصدومیت‌ بازیکنان است 

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: کمبود بازیکن کار را برای فرش‌آرا سخت کرده و همین عامل باعث رقم خوردن نتایج پرنوسان در چند هفته اخیر شده‌است.

حامد عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تساوی تیم فرش‌آرا مقابل مقاومت البرز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: همیشه تلاش کردیم تا پیروز شویم و ۳ امتیاز را کسب کنیم. قبل از بازی هم‌قسم می‌شویم که بهترین نمایش را داشته باشیم تا بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم. کمبود بازیکن داریم، به همین دلیل فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌شود. در مشهد محکوم به پیروزی بودیم، اما کامبک کامل نشد و فقط توانستیم نتیجه ۲ بر ۰ را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کنیم.

وی افزود: نتایج پرنوسان فرش‌آرا به دلیل مصدومیت‌های متعدد بازیکنان تیم است. بازیکنان اصلی تیم را از دست دادیم، اما تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا در پاسخ به این سوال که آیا بدنسازی نامناسب تیم منجر به مصدومیت‌های بازیکنان شده یا خیر، بیان کرد: قبل از شروع بازی‌ها مصدوم داشتیم و فقط یکی دو بازیکن در جریان بازی دچار مصدومیت شدند. آمادگی جسمانی و آماده‌سازی پیش‌فصل هم خوب بوده و مصدومیت‌ زیاد بازیکنان ربطی به بدنسازی ندارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری