ورزشکاران طارم با چالش کمبود مربی مواجه‌اند


ورزشکاران طارم با چالش کمبود مربی مواجه‌اند

رئیس اداره ورزش و جوانان طارم گفت: نبود مربی برای برخی از رشته‌های ورزشیُ از مشکلات حوزه ورزش در این شهرستان است.

جواد صفری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت ورزش در طارم، اظهار کرد: ورزشکاران طارمی در رشته‌های ورزشی که مربی تخصصی آن در این شهرستان حضور دارد، نه تنها در استان، بلکه در سطح کشور درخشش خوبی دارند.

وی افزود: در حال حاضر برای برخی از رشته‌های ورزشی، به ویژه رشته‌های رزمی مانند تکواندو برای آقایان مربی در طارم برای آموزش آن رشته به علاقه‌مندان حضور ندارد و نبود مربی برای برخی از رشته‌های ورزشی، از مشکلات ورزشی این شهرستان است.

این مسئول با بیان اینکه علاوه بر نبود مربی، نداشتن مکان‌های ورزشی کافی و مناسب نیز از دیگر مشکلات این شهرستان است، تصریح کرد: با وجود این مشکلات و کمبودها، ورزشکاران طارمی فعالیت خوبی در این عرصه داشته و همواره شاهد مشارکت خوب و استقبال مردم منطقه از طرح‌های ورزشی هستیم.

صفری با بیان اینکه برای فعال کردن برخی رشته‌های ورزشی در این شهرستان، مشکل جمعیت وجود دارد که با حل مشکل مربی و مکان‌های ورزشی، این مشکل قابل حل است، ادامه داد: برای فوتبال نیز زمین مناسبی در طارم وجود نداشته و چمن طبیعی و مصنوعی این شهرستان نیز عمر مفید خود را گذرانده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با زمین فوتبال در طارم مشکل زمین نداریم، به همین خاطر می‌توانیم با تامین اعتبار نسبت به احداث زمین جدید یا احیا و بازسازی زمین‌های قدیمی اقدام کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی