بازگشت به کار 100 واحد صنعتی و تولیدی در استان زنجان


بازگشت به کار 100 واحد صنعتی و تولیدی در استان زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: امسال 100 واحد صنعتی و تولیدی تعطیل در استان به چرخه تولید بازگشته است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی هشت ماهه امسال ۳۵ هزار و ۴۰۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش صنعت صورت گرفت که منجر به راه‌اندازی واحدهای صنعتی در استان زنجان شده است.

وی افزود: در مدت مشابه پارسال ۱۳ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان صورت گرفته است که در مقایسه با امسال شاهد رشد ۱۶۵ درصدی این شاخص در استان هستیم.

این مسئول با بیان اینکه امسال تاکنون ۱۰۰ واحد صنعتی در استان وارد چرخه تولید شده است، ادامه داد: واحدهای تعطیل‌ شده، سرمایه‌هایی هستند که در سال‌های قبل توسط سرمایه‌گذار به استان وارد شده و به دلایل مختلف فرآیند تولید متوقف شده است و حال با بازگشت این واحدها به چرخه، سرمایه‌گذاری‌ها فعال‌شده و اشتغال ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اشتغال‌زایی این واحدهای صنعتی، تصریح کرد: ۲۶۷۸ نفر در صنایع راه‌اندازی شده مشغول به کار شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد ۳۵ درصدی برخوردار است.

فغفوری خاطرنشان کرد: بیشترین واحد صنعتی راه‌اندازی شده در استان در گروه کالایی ساخت مواد و محصولات شیمیایی، محصولات غذایی و آشامیدنی، ساخت فلزات اساسی و محصولات کانی غیرفلزی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج