محرومیت زدایی مسجدی های بهشهر با توزیع لوازم گرمایشی به سبک کمک مومنانه


محرومیت زدایی مسجدی های بهشهر با توزیع لوازم گرمایشی به سبک کمک مومنانه

هاشمی از اجرای طرح محرومیت زدایی با توزیع لباس و لوازم گرمایشی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: محرومیت زدایی مسجدی ها با سبک کمک مومنانه همچنان ادامه دارد و این بار با توزیع لباس و لوازم گرمایشی به کمک نیازمندان خواهیم شتافت.

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کمک مومنانه بجچه مسجدی ها با فرمان رهبر معظم انقلاب چند سالی است که آغاز شده است و اکنون در فصل سرما تلاش داریم تا با تهیه لباس و لوازم گرمایشی و محرومیت زدایی در این بخش کمک کار نیازمندان باشیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: مساجد مردمی‏ ترین پایگاه ارتباط با خدا هستند و همواره به عنوان مدرسه در تعلیم و تربیت دینی و اسلامی و رفع مشکلات مختلف عمل کرده اند و در طول اجرای کمک های مومنانه و دستگیری از نیازمندان هم پای کار بوده و هستند.

وی خاطر نشان کرد: اجرای ویژه برنامه های مختلف به جهت مناسبت های ملی و مذهبی از جمله ایام فاطمیه، محرم و صفر و ایام فاطمیه و اعیاد و یادواره شهدا در این کانون مسجد همواره مورد توجه بوده و در مناسبت ها با برگزاری ایستگاه صلواتی و موکب به همراه توزیع غذای گرم و نوشیدنی انجام می شد و با شروع دوران کرونا اگر چه همچون گذشته برنامه های ایسنگاه صلواتی و دورهمی ها اجرایی نشد اما دستگیری از نیازمندان همچنان اولویت اول است.

هاشمی از اجرای طرح محرومیت زدایی با توزیع لباس و لوازم گرمایی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: محرومیت زدایی مسجدی ها با سبک کمک مومنانه همچنان ادامه دارد و این بار با توزیع لباس و لوازم گرمایشی به کمک نیازمندان خواهیم شتافت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: با شیوع بیماری کرونا فعالیت های مسجد در قالب گروه جهادی مسجد برگزار می شود و در این گروه جهادی جمع آوری کمک های مومنانه، مقابله با کرونا و کمک به اهالی محل با توزیع و مواد ضدعفونی کننده و ماسک درب منازل اجرایی شد و بسته های کمک معیشتی، بهداشتی و غذای گرم در مناسبت های مختلف در بین افراد توزیع شد.

وی یادآور شد: کمک های مومنانه کانون شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) به خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت در قالب توزیع غذای گرم و لوازم گرمایشی در فصل سرما طرح نو به همت گروههای جهادی است که اجرایی می شود.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟