برنامه‌های عبادی و مذهبی به صورت منظم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار می‌شود


برنامه‌های عبادی و مذهبی به صورت منظم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار می‌شود

خالقی با بیان اینکه یک دوره خیلی کوتاه پس از درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری، برنامه‌ای در مسجد حضرت ولی عصر(عج) برگزار نمی‌شد، گفت: اکنون برنامه‌های عبادی و مذهبی به صورت منظم در این مسجد اجرا می‌شود.

«غلامحسین خالقی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون ‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مجتمع مذهبی فرهنگی مسجد حضرت ولی عصر (عج) از سال 1362 و با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین سید حیدر جعفری حصارلو کار خود را آغاز کرد، اظهار کرد: اقامه نماز جماعت و برگزاری منظم برنامه ها در مناسبت های مختلف از دهه 70 در این مسجد شروع شد و بنده حدود ۱۵ سال است در این خانه خدا خدمت می کنم.

خادم مسجد حضرت ولیعصر (عج) (واقع در تهران، خیابان ولی عصر (عج)، پایین تر از چهارراه ولی عصر (عج)، ضلع جنوب شرقی تئاتر شهر) افزود: پس از درگذشت حجت الاسلام جعفری، مدتی بسیار کوتاه، فعالیت های این مسجد متوقف شد تا اینکه با مدیریت مرکز رسیدگی به امور مساجد، امام جماعت برای این خانه خدا منصوب شد و نظم و انسجام به این مسجد بازگشته است.

وی اضافه کرد: پس از یکی دو بار تغییر امام جماعت، در حال حاضر، حجج اسلام والمسلمین خطیبی مقدم و بیگی، امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر (عج) در نوبت های ظهر و عصر هستند.

خالقی درباره وضعیت سایر واحدهای مجتمع مذهبی فرهنگی مسجد حضرت ولی عصر (عج)، گفت: مدیریت سایر بخش ها طبق قانون بر عهده شهرداری منطقه 11 شهر تهران است که ان شاءالله به زودی این واحدها نیز که متنوع و متعدد هستند، شروع به کار خواهند کرد.

یادآور می شود، حجت الاسلام و المسلمین سید حیدر جعفری حصارلو، مسئول مجتمع مذهبی فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) تهران و از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، 30 تیرماه امسال درگذشت.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان