اطفای حریق در 2 هکتار از عرصه های ملی گیلان


اطفای حریق در 2 هکتار از عرصه های ملی گیلان

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، مجموع مساحت دچار حریق شده استان را دو هکتار دانست و افزود: حریق در عرصه های جنگلی سطحی بوده است.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، از وقوع حریق در سطح عرصه های ملی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال افزایش دمای دما و وزش باد گرم در استان از ابتدای روز گذشته تا امروز شاهد وقوع حریق در شش شهرستان بودیم.

وی مجموع مساحت دچار حریق شده استان را دو هکتار دانست و افزود: در حال حاضر با اقدامات به موقع نیروهای حفاظتی و امدادی و آتش نشانی و بسیجی موفق به مهار آتش شدیم.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با اشاره به وقوع چند مورد حریق در سطح مراتع شهرستان های رودبار، رشت، شفت، تالش، ماسال و سیاهکل، اضافه کرد: خوشبختانه حریق در عرصه های جنگلی سطحی بوده است.

مرادی، با بیان اینکه مساحت تقریبی حریق در دیورش رودبار ۵۰۰ مترمربع و در سراوان رشت ۶۰۰۰ مترمربع بوده است، گفت: دو نقطه حریق نیز در تولی نسا و شاندرمن نیز گزارش شده است.

وی از وقوع حریق در منطقه کاشکی سیاهکل به مساحت تقریبی ۵۰۰۰ مترمربع خبر داد و یادآور شد: با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته، هرگونه آتش سوزی در عرصه های ملی را به سرعت مهار می کنیم و در صورت گسترش وسعت آتش، از شهرستان‌های معین و همجوار درخواست کمک می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !