بسیج با فعالیت فرهنگی اجتماعی در فضای مجازی به جنگ نرم دشمن رفته است


بسیج با فعالیت فرهنگی اجتماعی در فضای مجازی  به جنگ نرم دشمن رفته است

دزفول- ایرنا- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)خوزستان با اشاره به تلاش دشمن برای هدف قرار دادن باورهای مردم گفت: بسیج با فعالیت فرهنگی اجتماعی در فضای مجازی در مقابل جنگ نرم دشمن ایستاده است.

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدارحسن شاهوارپور روز چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرخه افزود: بسیج تلاش دارد با اقدامات بصیرتی، تربیتی حلقه‌های صالحین مردم را نسبت به اهداف و اقدامات هنجارشکنانه دشمن توجیه و آگاه کند.

وی بسیج را یاور مردم درمحرومیت زدایی دانست و ادامه داد: محرومیت زدایی بسیج یکی از موضوعات مهمی است که امام راحل و مقام معظم رهبری به آن اشاره داشته‌اند.
فرمانده سپاه خوزستان اظهارداشت: بسیج در حوادث و بلاهای طبیعی نظیر زلزله و سیل در همان ساعات اولیه در کنار مردم بوده و نقش بسیار برجسته‌ای ایفا کرده است.

وی با اشاره به اقدامات گسترده بسیح در مقابله با کرونا افزود: بسیج در ۲ سال اخیر در مبارزه با این ویروس منحوس سنگ تمام گذاشته است.
سردار شاهوارپور درخصوص تاسیس فرماندهی بسیج در شهرستان تازه تاسیس کرخه گفت: امیدواریم با افتتاح ساختمان و تشکیل فرماندهی بسیج در شهرستان تازه تاسیس کرخه تحول خوبی دربخش‌های مختلف به ویژه محرومیت زدایی در این منطقه ایجاد شود.
وی افزود: بزودی فرماندهان بسیج دیگر شهرستان‌های تازه تاسیس از جمله دهدز و دزپارت معرفی می‌شوند.
فرماندار، اعضای شورای تامین و مسوولان ادارات و بزرگان و شیوخ طوایف در این آیین حضور داشتند.

سروان مصطفی میردورقی به عنوان اولین فرمانده ناحیه بسیج شهرستان تازه تاسیس کرخه معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟