اشتغال پایدار نیازمند فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های مسوول است


اشتغال پایدار نیازمند فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های مسوول است

تهران-ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، گفت: دولت سیزدهم با تمام تنگناها، درپی محقق کردن اشتغال پایدار در کشور است و این مهم در گرو حضور و مشارکت حداکثری همه دستگاههای مسوول است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محسن کوشش‌تبار در نشست کارگروه توسعه زیرساخت با حضور نمایندگان دستگاههای ذی‌ربط در محل وزارت کشور، با بیان اینکه امروز در کشور نیازمند تقویت زیرساخت‌های توسعه با هدف اشتغال آفرینی مطلوب در کشور هستیم؛ گفت: مهمترین عوامل تاثیرگذار در حوزه اشتغال، فراهم شدن بسترها و زیرساخت‌هایی از قبیل حمل و نقل، انرژی، شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد صنعتی و ویژه اقتصادی است که باید به این مهم توجهی جدی‌تر داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با تاکید بر این موضوع که مساله اشتغال از اولویت های مهم دولت سیزدهم است؛ خاطرنشان کرد: متناسب با این هدف‌گذاری، وزارت کشور به عنوان دستگاه فرابخشی تمرکز جدی بر فعال سازی کارگروه توسعه زیرساخت خواهد داشت.

کوشش تبار تصریح کرد: هر کدام از دستگاههای عضو کارگروه در این عرصه شرح وظایف و حیطه اختیارات و توانمندی‌شان را احصا و در جلسه آینده ارائه خواهند داد.

وی در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه موضوع اشتغال، آینده کشور است؛ گفت: دولت سیزدهم با تمام تنگناها، محدودیت های بودجه ای به دنبال محقق کردن اشتغال پایدار در کشور است و این مهم در گرو حضور و مشارکت حداکثری همه دستگاههای مسئول است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور اضافه کرد: این کار مهم که ثواب جمعی دارد به یاری خدا حتما محقق خواهد شد.

کوشش تبار افزود: ضمن توجه به برنامه‌های بلندمدت در حوزه اشتغال، شرایط کشور نیازمند کوتاه ترین مسیر برای رسیدن به فرصت های شغلی است و برای همین باید با فکر و انرژی مشترک به سمت تحقق این هدف مهم حرکت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !