سری 12 شیائومی اواخر ماه آینده میلادی روانه بازار خواهد شد


سری 12 شیائومی اواخر ماه آینده میلادی روانه بازار خواهد شد

هفته‌ گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد، کمپانی شیائومی رویدادی را در تاریخ 12 دسامبر سال جاری میلادی در کشور چین برگزار نموده و از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود موسوم به شیائومی 12 و شیائومی 12 ایکس رونمایی خواهد کرد. اما اخباری که به تازگی انتشار یافته حاکی از آن است که این غول چینی، گوشی هوشمند شیائومی 12 ایکس را تا پایان ماه دسامبر معرفی...

هفته‌ گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد، کمپانی شیائومی رویدادی را در تاریخ 12 دسامبر سال جاری میلادی در کشور چین برگزار نموده و از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود موسوم به شیائومی 12 و شیائومی 12 ایکس رونمایی خواهد کرد. اما اخباری که به تازگی انتشار یافته حاکی از آن است که این غول چینی، گوشی هوشمند شیائومی 12 ایکس را تا پایان ماه دسامبر معرفی خواهد کرد.

شیائومی 12 مجهز به نسل اول تراشه‌ اسنپدراگون 8

گفتنی است که در سال گذشته، کمپانی شیائومی اسمارت‌فون Mi 11 5G را در ماه دسامبر معرفی نمود تا به نخستین برندی تبدیل شود که گوشی هوشمند مجهز به پردازنده‌ اسنپدراگون 888 را عرضه می‌کند. بر اساس ادعای منبعی آگاه و برخلاف سال گذشته، شیائومی نخستین برندی نخواهد بود که گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید خود را به جدید‌ترین تراشه کمپانی کوالکام، یعنی نسل اول تراشه‌ اسنپدراگون 8 مجهز خواهد کرد.

در روز جاری اسکرین‌شات یکی از اسناد داخلی کمپانی شیائومی در رسانه‌ Weibo منتشر شد. این تصویر نشان می‌دهد که این شرکت در تاریخ 28 دسامبر، کنفرانسی مطبوعاتی جهت معرفی یک محصول جدید برگزار خواهد کرد. شواهد موجود از این امر حکایت دارند که محصولات جدید مذکور، شیائومی 12 و شیائومی 12 ایکس هستند که در تاریخ 28 دسامبر به صورت رسمی عرضه خواهند شد.

از سوی دیگر اکانتی معروف در رسانه‌های اجتماعی، موسوم به ایستگاه چت دیجیتال نیز مدعی شده است که کنفرانس معرفی محصولات جدید شیائومی برای پایان ماه آینده میلادی برنامه ریزی شده است. همچنین منبع خبری فوق افزوده است که این احتمال وجود دارد که کمپانی شیائومی نخستین برندی نباشد که گوشی هوشمند جدید خود را مجهز به نسل اول اسنپدراگون 8 را روانه بازار می‌کند. این اخبار و شایعات نشان می‌دهند که به احتمال قوی اسمارت‌فون موتو اج X کمپانی موتورولا، پیش از عرضه‌ سری 12 شیائومی و همراه با نسل اول تراشه‌ اسنپدراگون 8 روانه بازار خواهد شد.

خصوصیات سری 12 شیائومی

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که اسمارت‌فون شیائومی 12 ایکس به پردازنده‌ اسنپدراگون 870 مجهز بوده، در حالی که شیائومی 12 به تراشه‌ پرچم‌دار جدید کمپانی کوالکام مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که هر دو مدل فوق‌الذکر از صفحه نمایش امولد با لبه‌های خمیده برخوردار باشند که وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نو‌سازی 120 هرتز ارائه خواهد کرد. شایان ذکر است که کمپانی شیائومی، حسگر اثر انگشت گوشی‌های هوشمند جدید خود را درون صفحه نمایش آن‌ها تعبیه نموده است. گفته می‌شود که ابعاد صفحه نمایش اسمارت‌فون شیائومی 12 ایکس 6.28 اینچ خواهد بود.

همچنین اخبار منتشر شده بیان داشته‌اند که احتمالا شیائومی 12 ایکس از یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود. هر دو گوشی هوشمند یاد‌شده از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در بدنه‌ پشتی دستگاه بهره‌مند هستند. افزون بر این، اسمارت‌فون 12 ایکس شیائومی احتمالا توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی تغذیه می‌شود که از فناوری شارژ سریع 33 و 67 واتی بهره خواهد برد. در خصوص باتری گوشی هوشمند شیائومی 12 نیز گفته می‌شود که علاوه بر حجم مطلوب باتری، از فناوری شارژ سریع 100 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟