تجهیزات پل ششم شهرستان کارون به سرقت رفت


تجهیزات پل ششم شهرستان کارون به سرقت رفت

اهواز- ایرنا- رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: سرقت تجهیزات از پل ششم (پل فولاد) شهرستان کارون باعث بسته شدن این پل شده است.

به گزارش ایرنا سیاوش محمودی چهارشنبه در نوزدهمین نشست شورای اسلامی کلانشهر اهواز در محل این شورا بیان کرد: پل ششم(پل فولاد) در حوزه شهرستان کارون و شهرداری کوت عبداله قرار دارد که متاسفانه حراست نشد.

وی با اشاره به اینکه این‌پل از دیروز به دلیل سرقت های انجام شده مسدود شده است افزود: شرکت فولاد سازنده این پل است و موظف شده تا پل را تعمیر کند.
محمودی افزود: برخی شهرستان های خوزستان از جمله اهواز با معضل اجتماعی سرقت اموال عمومی مواجه هستند و این موضوع به یک مسئله جدی تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: به عنوان مثال روزانه ۸۰۰ تا ۹۰۰ درب منهول فاضلاب در اهواز سرقت می شود.
رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز اظهار داشت: دستگاه های انتظامی و امنیتی باید ورود کنند،پل ششم هر چند در حیطه شهرداری کوت عبداله است اما عمده تردد مردم اهواز از این پل است.
وی در ادامه با اشاره به سایت پسماند صفیره اهواز اظهار داشت: در ۶ ماه اخیر اقدامات خوبی در این سایت انجام شده است این در حالی است که در گذشته کوهی از زباله دراین سایت وجود داشت و آتش سوزی های متعدد رخ می داد،که
با کمک دستگاه های مختلف این مجموعه ساماندهی شد.

محمودی افزود: مقرر شده ظرف سه ماه سلول دوم این سایت ساخته شود.

به گفته وی اهواز در۶ سال گذشته سلول جدیدی برای جمع اوری زباله نداشت و دفع پسماندها به صورت اصولی انجام نشد.
وی افزود: کارخانه تفکیک زباله در محل این سایت تا ۱۰۰ روز دیگر افتتاح می شود.
محمودی با اشاره به اینکه یکی از مسائل اصلی اهواز پسماند است افزود: قرار است تا ۶ ماه دیگر بحث تفکیک زباله از مبدا در اهواز انجام شود.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز با بیان اینکه بازرسی از شهرداری ها و شرکت های وابسته در دستور کار شورا است ادامه داد: یکی از وظایف اصلی شورا نظارت است و حسابرسی ابزار نظارت است و خیلی دیده نشده است.

وی گفت: از کمیسیون برنامه و بودجه شورا خواستاریم که نظارت بر درآمدها و هزینه های شهرداری را به جد پیگیری کند تا مشکلات شهرداری در این راستا حل شود.

پل ششم (پل فولاد) واقع در شهرستان کارون یکی از پل های بسیار مهم در اتصال بخش شرقی به غربی اهواز است.

این پل از روز گذشته مسدود شده و باعث ایجاد ترافیک و اختلال در تردد مردم به ویژه ساکنان شهرستان کارون شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط