بانوان قایقران قزوینی چهار نشان رنگارنگ کشوری را از آن خود کردند


بانوان قایقران قزوینی چهار نشان رنگارنگ کشوری را از آن خود کردند

قزوین – ایرنا – رییس هیات قایقرانی استان قزوین گفت: بانوان قایقران این استان در مسابقات قایقرانی کشور در رشته اسلالوم آب‌های خروشان به چهار نشان دست یافتند.

مسعود بهرامی روز چهاشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی کشور در بخش جوانان و بزرگسالان به میزبانی هیات قایقرانی استان البرز در رودخانه کرج برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها قایقرانانی از استان‌های قزوین، البرز، کرمانشاه، تهران، فارس، همدان، اصفهان، گیلان، آذربایجان شرقی، مازندران و چهارمحال و بختیاری به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بهرامی اضافه کرد: در پایان این رقابت ها در بخش جوانان محدثه حسن پور از استان به مقام اول، نگار صادقی به مقام دوم، انیتا افشار به مقام دوم و ریحانه محمودی به مقام سوم دست یافتند.

این مسوول گفت: در بخش تیمی نیز استان البرز با ۲۴ امتیاز و گیلان با ۱۹ امتیاز رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند و تیم اصفهان با ۱۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: قایقرانان در رده سنی جوانان و بزرگسالان در مواد کایاک اسلالوم و کانو اسلالوم به رقابت پرداختند که نفرات برتر به اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان