فرمانده انتظامی استان کرمانشاه: نیروی انتظامی خادم مردم است


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه: نیروی انتظامی خادم مردم است

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون جانفشانی‌های بسیاری کرده و اکنون به خادمی مردم افتخار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان روز چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب در سخنانی افزود: نیروی انتظامی در ۴۳ سالی که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد مسیر کارآمدی خود را با بهره گیری از هدایت های امامان انقلاب به درستی طی می کند.

وی اظهار داشت: از کلام امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی می توان به حُسن نیروی انتظامی پی بُرد که ناجا مظهر اقتدار ملی، حافظ ارزش ها، مجاهدان فی سبیل الله و رکن استوار امنیت کشور است و این تکلیف را برای ناجا چند برابر می کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه گفت: فلسفه حضور نیروی انتظامی این است که امنیت فردی و اجتماعی و آرامش عمومی جامعه را تامین کرده و از دستاوردها دفاع کند.

سردار جاویدان گفت: نیروی انتظامی در جریان سیل، زلزله و کرونا در کنار دیگر نیروهای مسلح سپاه و ارتش، توانست از همه ظرفیت ها خود استفاده کند و به مرحله ظهور برساند و این مایه مباهات و افتخار است.

وی بیان کرد: در استان کرمانشاه به جهت امنیت مرزی که داشتیم از قدیم الایام طمع دشمن بوده، ۳۷۱ مرز مشترک با کشور عراق داریم و همین اقلیم جولانگاه شیطنت های نیروهای تروریستی است و علیه جمهوری اسلامی فعالیت دارند ولی به جهت انسجام و روحیه انقلابی و جهادی در بین تمام نهادها و سازمان ها به ویژه نیروی های نظامی و اطلاعاتی و حاکمیتی است، دشمن نتوانسته به اهداف خود برسد.

امام جمعه سرپل ذهاب نیز گفت: نیروی انتظامی در کشور مظهر اقتدار است و نظم، امنیت و آرامش امروز کشور مدیون و مرهون نیروی انتظامی و نیروهای مسلح کشور است.

حجت الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» افزود: مسوولیت در کشور امانت است و حفظ این امانت در گرو خدمت صادقانه به مردم است به طوری که در زمان اتمام مسوولیت مورد تکریم مردم قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در شهرستان منشا خیر بوده است، گفت: یکی از ویژگی های مهم در سرپل ذهاب که مایه دلگرمی مردم است هماهنگی اعضای شورای تامین شهرستان است.

فرماندار سرپل‌ذهاب نیز گفت: فرمانده انتظامی شهرستان علاوه بر وظایف استقرار و تامین امنیت و آسایش عمومی جامعه، یک رسالت سنگینی عهده دار است که به عنوان یکی از عوامل پیشران و پیشبرنده در تحقق آرمان های نظام‌مقدس جمهوری اسلامی است.

«نورالدین فرزادی‌پور» افزود: نیروی انتظامی به عنوان‌ یک سیستم‌ پیشران، یکی از عوامل تاثیرگذار تحقق آرمان های اسلام است و تحقق این مهم نیازمند اقتدار و قانون گرایی است که باید به آن توجه شود.

در این مراسم سرهنگ" نوذر شاه‌حسینی" به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب معرفی و از خدمات سه ساله سرهنگ "منوچهر رضایی " فرمانده اسبق این شهرستان قدردانی شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد