دادستان سمنان:ممنوع‌الخروجی تولیدکنندگان با راهکارهای دیگر جایگزین شود


دادستان سمنان:ممنوع‌الخروجی تولیدکنندگان با راهکارهای دیگر جایگزین شود

سمنان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان گفت: بانک ها و دستگاه های اجرایی استان در ممنوع الخروج کردن افراد فعال در حوزه تولید و اقتصاد با شرایط و ضوابط عمل کنند و به دنبال راهکارهای جایگزین باشند.

به گزارش ایرنا، محمدشریف ابراهیمی در سومین نشست استانی پیگیری اقتصاد مقاومتی استان سمنان در دادگستری کل استان با اشاره به مشکل ساز بودن ممنوع الخروجی برای برخی مالکان واحدهای تولیدی بیان کرد: زمانی که امکان توقف اموال وجود دارد، ممنوع الخروجی و مسدود کردن حساب های برخی از مالکان واحدهای تولیدی کار نادرستی است.

وی افزود: رفع برخی مشکلات و رونق تولید واحدهای تولیدی استان سمنان با ارتباط و حضور فعالان این حوزه در خارج از کشور میسر است و ممنوع الخروج کردن این افراد دردسرساز می شود.

شریف ابراهیمی ادامه داد: بانک ها با روش های معقول، صحیح و رعایت ضوابط به شناسایی واحدهای فعال و متعهد اقدام کنند تا مدیران شرکت های درحال فعالیت ممنوع الخروج نشوند و توقیف اموال آن ها نیز منجر به توقف خط تولید نشود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان در خصوص ممنوع الخروجی مالکان واحدهای تولیدی یادآورشد: ممنوع الخروج کردن افراد پس از بررسی در ستاد اقتصاد مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید استان و شناسایی افرادی که با وجود حمایت ها در پرداخت اقساط خود کوتاهی دارند، انجام شود./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !