نخستین متخصص زنان و زایمان در قصرقند سیستان وبلوچستان مستقر شد


نخستین متخصص زنان و زایمان در قصرقند سیستان وبلوچستان مستقر شد

زاهدان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستین بار پزشک متخصص زنان و زایمان برای رفاه حال شهروندان در شهرستان قصرقند مستقر شده است.

کامران کردی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: یکی از مهمترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ارائه خدمات با کیفیت در مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار و تسهیل دسترسی عادلانه همه مردم به خدمات بهداشتی و درمانی در این مناطق است.

️وی افزود: در این راستا و در جهت گسترش خدمات درمانی در قصرقند، دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برنامه‌های متعددی همچون احداث بیمارستان، تجهیز مراکز خدمات جامع سلامت و استقرار پزشکان متخصص را در دستورکار قرار داده که بدین منظور برای اولین بار پزشک متخصص زنان و زایمان جهت رفاه حال بیماران این شهرستان بصورت هفتگی و در روزهای پنجشنبه در این شهرستان حضور دارد.

ر️ییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهارداشت: راه‌اندازی بخش‌های دیالیز، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی و حضور متخصصین اطفال و داخلی در شهرستان قصرقند در طی ماه‌های آینده از مهمترین برنامه‌های این دانشگاه بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج