داج تریدزمن B200 1977، ونها هم میتوانند جذاب باشند!
این داج تریدزمن B200 مدل 1977 که در واشنگتن حراج شده اثبات میکند ونها هم میتوانند جذاب باشند. واضح است که تغییرات قابلتوجهی در این خودرو صورت گرفته است. برای مثال بدنه خودرو دوباره رنگآمیزی شده و این بار رنگ زرد را به خود گرفته است. دیگر تغییر خودرو به کیت بدنه متمایز شامل اسپویلر … The post داج تریدزمن B200 1977، ونها هم میتوانند جذاب...
این داج تریدزمن B200 مدل ۱۹۷۷ که در واشنگتن حراج شده اثبات میکند ونها هم میتوانند جذاب باشند. واضح است که تغییرات قابلتوجهی در این خودرو صورت گرفته است. برای مثال بدنه خودرو دوباره رنگآمیزی شده و این بار رنگ زرد را به خود گرفته است. دیگر تغییر خودرو به کیت بدنه متمایز شامل اسپویلر لبهای جلو، سپر عقب یکپارچه، قوسهای چرخ جدید و سپر جلوی کرومی مربوط میشود. آنچه باعث تمایز حداکثری این ون از نسخههای استاندارد میشود بال نصب شده روی سقف، دربهای جانبی متفاوت، خروجیهای اگزوز جانبی و شیشههای جانبی بیضیشکل است. به تمامی این موارد هم باید یک دست رینگهای ۵ پره کرومی را اضافه نمود.
وقتی وارد کابین شوید همهچیز را تغییر یافته خواهید دید. این تریدزمن B200 واقعاً کابینی فوقالعاده دارد. در بخش جلو صندلیهای خلبانی با پوشش پارچه و وینیل و دوخت های زرد رنگ خودنمایی میکنند. همچنین در پانل دسترسی پیشرانه هم وینیل بژ رنگ بکار رفته است. در بخشهای دیگر نیز میتوانید کفپوشهای قهوهای، داشبورد مشکی و عناصر چوبی را مشاهده کنید.
بخش عقب این ون ما را به یاد کلوپهای شبانه میاندازد. مهمترین نکته درباره این بخش وجود تخت خواب بزرگ، وینیل روی سقف، پردهها، محفظه قرار دادن نوشیدنیها، یخچال کوچک، تلویزیون و… است. گفته میشود پیشرانه این داج از نوع ۸ سیلندر با کاربراتور ادلبروک و رادیاتور آلومینیومی است. خودروی موردبحث کارکرد حدود ۴۶۷۰۰ کیلومتری را نشان میدهد اما به نظر میرسد کارکرد واقعی آن چیزی بیشتر از این رقمهاست.