تجدید ساختار حزب؛ دستور کار شورای مرکزی کارگزاران سازندگی


تجدید ساختار حزب؛ دستور کار شورای مرکزی کارگزاران سازندگی

تهران- ایرنا- تجدید ساختار تشکیلاتی حزب کارگزاران سازندگی ایران در نشست شورای مرکزی این تشکل بررسی شد و اعضا درباره عمق و ابعاد این تغییرات به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی ایران، در جلسه این هفته شورای مرکزی حزب کارگزاران به ریاست محسن هاشمی، به پیشنهاد اعضای کمیته پشتیبانی حزب و رای اعتماد شورای مرکزی، امیر اقتناعی به عنوان دبیر کمیته پشتیبانی انتخاب شد و در ادامه ولی‌اله افخمی دبیر کمیته اقتصادی حزب گزارشی از فعالیت‌های این کمیته در دوره پیشین ارائه کرد.

همچنین تجدید ساختار حزب از دیگر دستورات جلسه شورای مرکزی بود که پس از بحث و بررسی، کمیته تشکیلات موظف شد تا جلسه بعدی، پیشنهاد چارت جدید حزب را مطابق با ملاحظات و سیاست‌های شورای مرکزی جهت تصویب به این شورا ارائه کند.

همچنین درباره سازوکارهای ارتباط ارگان رسانه‌ای کارگزاران سازندگی ایران با بخش‌های مختلف حزب بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

به گزارش ایرنا، پس از انتشار برخی اخبار غیررسمی درباره وجود اختلاف میان برخی اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران، هجدهم آبان حسین مرعشی به عنوان دبیرکل حزب کارگزاران، جایگزین غلامحسین کرباسچی شد.

محمد عطریانفر در این باره می‌گوید: کرباسچی در ۲ تا ۳ سال گذشته به دلایلی کاملا قابل‌فهم و موجه چون شرایط سیاسی موجود، بزرگ شدن حزب، توسعه تشکیلاتی در استان‌ها و تغییر ذائقه اعضا می‌خواست نسبت به انتخاب دبیرکل جدید اقدام کنند که با مخالفت و اصرار آنها مواجه می‌شد.

رییس کنگره حزب کارگزاران سازندگی ایران درباره استعفای برخی اعضا، گفت: استعفای تعدادی از اعضا مطرح بود اما به دلیل تصویب نشدن آن در کنگره حزب این استعفاها هنوز اعمال نشده است همچنان که فرزانه ترکان در جلسه امروز حاضر شده بود و اعضا به استعفای او رای ندادند.

بیشتر بخوانید

حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس