بازیگر نقش عاطفه در نیسان آبی


بازیگر نقش عاطفه در نیسان آبی

سانای امیر آبادی بازیگر نقش عاطفه در نیسان آبی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: سانای امیر آبادی بازیگر نقش عاطفه در نیسان آبی می باشد. سانای امیر آبادی سریال نیسان آبی متولد سال ۱۳۸۰ است. سانای امیر آبادی برای اولین بار در سریال محرمانه ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی سانای امیر آبادی بازیگر نقش عاطفه در نیسان آبی

سانای امیر آبادی متولد ۹ بهمن ۱۳۸۰ است ایشان تسلط کامل به زبان انگلیسی وفرانسه دارد و هم اکنون دانشجوی مترجمی زبان آلمانی میباشد.

اولین تجربه بازیگری سانای امیر آبادی بازیگر نقش عاطفه در نیسان آبی

سانای امیرآبادی دانش آموخته آموزشگاه های بازیگری پانیذ، هشت میلی متری هومن سیدی و کلاس های منوچهر هادی در کارگاه آوا می باشد و علاوه بر تحصیل در رشته مترجمی زبان آلمانی، تسلط کامل به زبان انگلیسی و همچنین زبان فرانسه را دارد.

او اولین تجربه بازیگری خود را با سریال محرمانه کسب کرد سریالی که در دو فصل از شبکه ۳پخش شد.

شهرت با سریال نیسان آبی

او شهرت اش را با سریال نیسان آبی بدست آورد سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی این روزها توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد .

سریالی که از طریق شبکه نمایش خانگی عرضه می گردد و بازیگران شناخته شده زیادی در آن حضور دارند.

تعدادی بازیگر جوان نیز در این سریال حضور پیدا کردند که یکی از آنها خانوم سانای امیرآبادی بوده که نقش عاطفه دختر جمشید را بر عهده دارد.

بازیگر نقش عاطفه در نیسان آبی

پیج اینستاگرام سانای امیر آبادی

در اینستاگرام میتوانید با آیدی sanay.amirabadi این هنرمند را دنبال کنید.

داستان سریال نیسان آبی

«نیسان آبی» درباره یک راننده است که با یک نیسان کار می‌کند و وضع مالی مناسبی ندارد، اما طی اتفاقاتی ثروتمند می‌شود. شعار سریال که روی پوستر نوشته شده این است: «یا دهنده بی‌منت».

قصه نیسان آبی با عشق جمشید آغاز می‌شود، البته نه از آن عشق‌های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد. همین دل‌بستگی هم موتور محرک سریال در قسمت‌های ابتدایی است که طبیعتا بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ها متمرکز است. جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند که بخش عمده‌ای از ماجراهای سریال نیسان آبی در دنیای مشترک و مرتبط با روابط دوستانه آن‌ها شکل می‌گیرد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا