میرکاظمی: تنظیم لایحه بودجه 1401 به اتمام رسیده است


میرکاظمی: تنظیم لایحه بودجه 1401 به اتمام رسیده است

تهران-ایرنا- رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: تنظیم لایحه بودجه در سازمان برنامه و بودجه به پایان رسیده و دو جلسه در دولت نیز مورد بررسی قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم آن را به موقع و طبق قانون، پانزدهم 15 آذر به مجلس تقدیم کنیم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خانه ملت، سیدمسعود میرکاظمی در رابطه با تاثیر برگزاری نشست مشترک بین دولت و مجلس، گفت: معمولا جلسات مشترک بین دولت و مجلس نتایج مثبتی به همراه داشته و باعث همزبانی، همدلی و تشکیک مساعی در جهت حل مشکلات مردم می‌شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: هم‌اکنون که در فصل بودجه قرار داریم تغییری در ساختار بودجه در حال شکل‌گیری است و حتما ارائه نظر و همراهی مجلس در این مورد مهم است و باید نقطه نظرات نمایندگان و نکاتی که کمیسیون‌ها در این مورد دارند، مدنظر قرار گیرد.

میرکاظمی یادآور شد: ما تلاش کردیم قبل از اینکه لایحه بودجه را به دولت ببریم با برخی از کمیسیون‌های مجلس جلسه داشته باشیم و نقطه نظرات آنها را گرفتیم و تغییراتی که قرار است در آنچه که در گذشته تحت عنوان لایحه بودجه ارائه شده بود، اعمال کنیم را به آنها انتقال دادیم.

وی، تاکید کرد: تنظیم لایحه بودجه در سازمان برنامه و بودجه به اتمام رسیده است و دو جلسه در دولت نیز مورد بررسی قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم آن را به موقع و طبق قانون در تاریخ ۱۵ آذرماه به مجلس تقدیم کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...