چهره هشت تیم برتر مشخص شد/ صعود گیتی پسند در بخش بانوان


چهره هشت تیم برتر مشخص شد/ صعود گیتی پسند در بخش بانوان

تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نخستین دوره مسابقات لیگ چوب کشی به میزبانی باشگاه گیتی پسند و هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی اصفهان معرفی شدند.

نخستین دوره مسابقات لیگ چوب کشی امروز(چهارشنبه ۱۰ آذرماه) در دو بخش آقایان و بانوان با همکاری باشگاه گیتی پسند و هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی استان اصفهان در سالن پیروزی اصفهان و باغ ابریشم آغاز شد و با معرفی هشت تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی در روز نخست به پایان رسید.

در بخش آقایان تیم‌های مس سونگون آذربایجان شرقی، مدافعان حرم بتا اردبیل، گیتی پسند اصفهان، سایپا برازجان بوشهر، گسترش تهران، شهدای کران چهارمحال بختیاری، اکسیژن پرو خراسان جنوبی، اشتاد سازه‌ خراسان رضوی، بدن خراسان شمالی، نیرو خوزستان، شهرداری زاهدان، هخامنش فارس، جسم و اندیشه کرمان، مقاومت بعثت کرمانشاه، آریوبرزن کهگیلویه و بویراحمد، وحدت صبا گیلان، شرکت بازرگانی برنج مسعود فریدون کنار مازندران و آینده سازان کبودرآهنگ همدان در ۴ گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان روز نخست این مسابقات از گروه اول تیم ‌های شرکت بازرگانی برنج مسعود فریدون‌کنار با ۸ امتیاز و سایپا برازجان با ۴ امتیاز، در گروه دوم نیز تیم های مقاومت بعثت با ۱۱ امتیاز و تیم گسترش تهران با ۷ امتیاز، در گروه سوم نیز تیم های اشتاد سازه با هشت امتیاز و اکسیژن پرو با ۷ امتیاز و در گروه چهارم تیم های آینده سازان کبودرآهنگ با کسب ۱۲ امتیاز و جسم و اندیشه با ۸ امتیاز به مرحله بعد صعود کردند.

همچنین در بخش بانوان تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مجمع خیرین ورزش‌یار شبستر آذربایجان شرقی، مدافعان حرم بتا اردبیل، سایپا برازجان بوشهر، گسترش تهران، شهدای کران چهامحال بختیاری، اکسیژن پرو خراسان جنوبی، اشتاد سازه‌خراسان رضوی، بدن خراسان شمالی، نیرو خوزستان، شهرداری زاهدان، شهید شیردل فارس، جسم و اندیشه کرمان، اسپرینگ اسپرت کرمانشاه، آریوبرزن کهگیلویه و بویراحمد، وحدت صبا گیلان، شرکت بازرگانی برنج مسعود فریدون کنار مازندران و فراز الوند درگزین همدان در ۶ گروه رقابتهای خود را آغاز کردند.

در رقابتهای بانوان و از گروه اول تیم‌های اشتاد سازه با ۱۱ امتیاز و آریوبرزن با ۸ امتیاز، در گروه دوم تیم های بدن خراسان شمالی با ۷ امتیاز و گسترش تهران با ۶ امتیاز، در گروه سوم تیم های بتا اردبیل با کسب هشت امتیاز و گیتی پسند با ۷ امتیاز و از گروه چهارم تیم های فراز الوند همدان با کسب ۷ امتیاز و مجمع خیرین ورزشی یار شهرستان شبستر با ۶ امتیاز به مرحله بعد صعود کردند.

نخستین دوره لیگ چوب کشی در بخش آقایان در ۷ وزن و در اوزان: ۶۰-، ۷۰، ۸۰-، ۹۰-، ۱۰۵-، ۱۲۵-، ۱۲۵+ و پنج وزن بانوان در اوزان: ۵۵-، ۶۵-، ۷۵-، ۸۵-، ۸۵+ برگزار می شود.

به گزارش ایسنا؛ رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی و فینال مسابقات از صبح فردا پنجشنبه در مجموعه باغ ابریشم در بخش آقایان و سالن پیروزی در بخش بانوان پیگری خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل