حریف شاهین بوشهر در جام‌حذفی مشخص شد


حریف شاهین بوشهر در جام‌حذفی مشخص شد

با انجام قرعه کشی جام حذفی نفت مسجدسلیمان حریف تیم شاهین شهرداری بوشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی کشور شد.

با انجام قرعه کشی جام حذفی نفت مسجدسلیمان حریف تیم شاهین شهرداری بوشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی کشور شد. در این دیدار سفیدپوشان بوشهری میزبان این بازی خواهند بود.

به گزارش ایسنا، این مرحله از رقابت‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۸ و ۲۹ آذر برگزار می‌شود.

مدیر فنی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: برای موفق شدن تیم همه عوامل می‌بایستی مهیا باشد و بازیکن در آرامش خاطر فعالیت کند اما در شرایط بسیار نامناسبی بسر می‌بریم و در حالیکه مقرر بود در هفته هفتم ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود، دست باشگاه خالی است و حتی مشکلات زیادی برای اسکان بازیکنان و تهیه البسه لازم برای تیم داریم و در واقع مدیریت تیم علیرغم تلاش‌های زیادی که داشته اما هیچگونه حمایت مالی نشده است.

ایمان دشتی ادامه داد: هم اکنون تیم در اردوی تهران با بدهی‌هایی به هتل و زمین تمرین روبه‌روست و حتی لباس دوم (رنگ دوم لباس تیم) برای بازی فردا در برابر ویستاتوربین که سفید می‌پوشد را نداریم و ناامیدی در بین بازیکنان نیز دیده می‌شود و همچنین پول تسویه حساب با هتل را نداریم و حضور تیم در بازی با ویستاتوربین هم با ابهام روبه‌رو است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، وی اشاره کرد: در بازی با سایپا تیم نمایش خوبی داشت و مشخص شد که اگر آرامش خاطر لازم داشته باشیم می‌توان به تیم و این بازیکنان بسیارامیدوار بود اما چرا هیچکس به وضعیت ما رسیدگی نمی‌کند نمی‌دانم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور