لزوم بکارگیری ظرفیت ها و استعدادهای هنری در جهت تقویت فعالیت های مسجدی


لزوم بکارگیری ظرفیت ها و استعدادهای هنری در جهت تقویت فعالیت های مسجدی

طاهریان به نگاه مسجد محور دولت سیزدهم اشاره کرد وگفت: ظرفیت ها و استعدادهای هنری بچه های مسجد باید شناسایی و به درستی در جهت تقویت فعالیت های مسجد بکارگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مرتضی طاهریان» امروز( ۱۰آذر) در نشست با کارشناسان ستاد فهمای مازندران با بیان اینکه این خطه از شمال کشور در فهما از استان های موفق و دارای جایگاه ها برتر است، اظهار کرد: بسیاری از استان های موفق در فهما از نعمت مدیران موفقی که سلسله مراتب کاری و اجرایی را در ستاد کانون های مساجد استان طی کردند برخوردارند و ماموریت های فهما در استان هایی نظیر مازندران با شناخت بهتر مدیر ستاد استانی از بخش های مختلف فعالیت های این ستاد درحال اجراست.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با تاکید براینکه همه برای پیشبرد اهداف ستاد هماهنگی کانون های مساجد در س راسر کشور مسئول هستیم، افزود: امروز فضای کشور فضایی است که همه باید دنبال خدمت باشند؛ رئیس جمهوری و وزرا در میدان هستند باوجود تمامی مشغله های دولت سفرهای استانی با قوت در دست اجراست.

وی از اجرای رویداد فهما به عنوان پیشانی فعالیت های کانون های مساجد کشور یادکرد و گفت:باید برای اجرای درست این رویداد، نقاط قوت فهما را تقویت کنیم و نقایص که عمدتا به سلسه مراتب ها بستگی دارد در راستای رسیدن به نتیجه مطلوب مرتفع کنیم.

طاهریان خطاب به کارشناسان ستاد فهمای مازندران که رابطین فهما در شهرستان های استان هستند، بیان کرد: فرآیندهای فهما را رصد و شناسایی کنید و از مجموع رواق ها و آیتم ها بنا به سلایق و اقتضائات کانونی مشارکت در تعدادی از این آیتم ها را در دستور کار قرار دهید باید به صورت میدانی و عملیاتی برای تحقق اهداف و ماموریت های ستاد هماهنگی مساجد کشور در بحث فهما در مساجد تمامی استان ها کار کرد.


وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و همین طور کارشناسان ستادهای استانی نسبت به فعالیت سامانه فهما صاحب تجربه هستند، گفت: بنابراین نقاط ضعف و قوت آن را بهتر می توانند بیان کنند.

طاهریان افزود: سامانه فهما از ابتکارات بسیار خوب ستاد کانون های مساجد کشور است که همه مدیران نسبت به ضروری بودن آن تاکید داشته اند اما چون این سامانه برای اولین بار در سیستم کانون های مساجد راه اندازی شده است نیازمند مشاوره ها و گوشزد برخی از نقایص است.

وی از کارشناسان ستا فهما خواست تا اطلاعات درست و صحیح وارد سامانه بچه های مسجد شود و به جهت کسب امتیاز و جایگاه در فهما نباید اطلاعات غیرواقعی در سامانه بچه های مسجد ثبت و درج شود.

طاهریان به نگاه مسجد محور دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: با همه محدودیت در دولت حاضر نگاه نگاه مسجد محور است و امید داریم که به فعالیت های فرهنگی هنری مساجد توجه بیشتری شود .

وی تاکید کرد: ظرفیت ها و استعدادهای هنری بچه های مسجد باید شناسایی و به درستی در جهت تقویت فعالیت های مسجد بکارگیری شود.

طاهریان متذکر شد: تخصص ساکنین محلات و نمازگزاران و فعالان دینی، هنری و فرهنگی مساجد محلات شناسایی و تقویت شوند.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا