سرمربی لاتزیو و اشتباه عجیب در مورد کلوپ و لیورپول


سرمربی لاتزیو و اشتباه عجیب در مورد کلوپ و لیورپول

مائوریسیو ساری، سرمربی باتجربه لاتزیو خواست به او مانند یورگن کلوپ فرصت بدهند.

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو ساری، سرمربی ایتالیایی بیانکوچلستی امروز به اولین سال‌های حضور یورگن کلوپ سرمربی لیورپول روی نیمکت قرمزها اشاره کرده و خواهان صبوری در شروع کارش در لاتزیو شد. این سرمربی هدایت لیورپول را در نیمه دوم لیگ برتر برعهده گرفت و تیم او در فصل 2015-2016 در رتبه هشتم قرار گرفت. البته ساری آمار اشتباه داده و مدعی شد لیورپول با کلوپ در لیگ یازدهم شده که البته این اتفاق هرگز رخ نداده است.

سرمربی لاتزیو و اشتباه عجیب در مورد کلوپ و لیورپول

مائوریسیو ساری گفت: "شما باید افکار و ایده های روشنی داشته باشید. حتی لیورپول هم بلافاصله با یورگن کلوپ به موفقیت نرسید و آنها در لیگ در سال اول یازدهم و در سال دوم هشتم شدند. ما به دید وسیع تری نیاز داریم. البته من مانند یورگن کلوپ نیستم، این واضح است. اما مشکل ما تاکتیکی نیست و تیم منفعل است و وقتی شما مغلوب می شوید تاکتیک ها دیگر اهمیت ندارد. ما پس از یک مقطع خسته کننده نیاز به شارژ مجدد داریم و در این مقطع ما گاهی موفق می شویم و دیگران نتیجه نمی گیرند.

فریولی هوش فوق العاده ای دارد. من در چلسی به حرف های او گوش می دادم، زیرا این سرمربی هرگز بیهوده حرف نمی زد. مسابقه سختی پیش رو لاتزیو خواهد بود، زیرا اودینزه حتی خارج از خانه هم زیاد گل نمی خورد و آنها یک تیم واقعا فیزیکی هستند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی