مزایای ادغام طرح ملی مسکن و نهضت ملی مسکن


مزایای ادغام طرح ملی مسکن و نهضت ملی مسکن

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: با مصوبه شورای‌عالی مسکن، طرح اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن در هم ادغام شدند، ادغام این دو طرح با این هدف انجام شد تا همه ثبت‌نام شدگان از مزایای یکسان برخودار باشند.

«محمود محمودزاده» در این‌باره افزود: در مجموع در این دو طرح که هم اکنون ادغام شدند بیش از ۳.۶ میلیون نفر در سامانه ثبت نام کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در دور جدید ثبت‌نام نهضت ملی مسکن، متقاضیان در ۵۴۰ شهر امکان ثبت‌نام یافتند، اعلام کرد: با شرایط جدید ثبت‌نام و تسهیل در فرایند آن انتظار می رود که میزان مشارکت بالا برود.

محمودزاده در خصوص شرایط ثبت‌نام برای متقاضیان نهضت ملی مسکن، گفت: پیش‌تر بانوان خودسرپرست بالای ۳۵ سال سن، معلولان جسمی و حرکتی، نخبگان علمی امکان ثبت‌نام را داشتند که با مصوبه دولت هم اکنون آقایان مجرد بالای ۴۵ سال سن و بیماران خاص نیز امکان ثبت‌نام را یافته‌اند.

وی گفت: همچنین دولت سیزدهم برای آنکه بتواند در جهت افزایش ازدواج و جمعیت فعالیت ویژه‌ای انجام بدهد به وزارت راه و شهرسازی تکلیف کرده است تا شرایط ثبت‌نام برای سایر مجردان را نیز فراهم کند که جزییات آن بعدها اعلام می‌شود.

منبع: ایران جیب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!