وسوسه مهاجرت کار دست 2 تهرانی داد/ مهدی یک شبه میلیاردر شد


وسوسه مهاجرت کار دست 2 تهرانی داد/ مهدی یک شبه میلیاردر شد

حوادث رکنا: رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری که به بهانه اخذ ویزا 8 میلیارد ریال از 2 مال باخته کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "سیدقاسم موسوی فر" بیان داشت: 28 فروردین ماه پرونده ای با موضوع کلاهبرداری به دادخواهی شهروندی تشکیل و با دستور مقام قضائی برای کشف و پی جویی پرونده در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کلاهبرداری با ترفند اخذ ویزا

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه بدوا از شاکی پیرامون موضوع مطروحه تحقیق و شاکی اظهار داشت، تیرماه سال گذشته در فضای مجازی با شخصی که خود را مهدی معرفی می کرد آشنا شدم.

وی با بیان این موضوع که قادر به فراهم کردن زمینه جهت خروج و مهاجرت اشخاص به خارج از کشور می باشد با وی طرح دوستی ریخته و پس از جلب اعتماد شاکی به بهانه اخذ اقامت فرزندش در کشور عمان، طی چندین مرحله و به دفعات مبلغ 513 میلیون تومان وجه نقد و مبلغ 300 میلیون تومان سفته را از وی مطالبه کرده است. ولی پس از گذشت مدت مقرر، شخص مذکور نه تنها اقدامی انجام نداده بلکه گوشی خود را از دسترس خارج و شاکی متوجه کلاهبرداری او شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارتکاب جرائم مشابه توسط متهم متصور بود، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارآگاهان مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند، ادامه داد: با استفاده از شیوه های نوین و علمی کشف جرم هویت متهم به نام سعید شناسایی شد و نتایج تحقیقات کارآگاهان به مرجع قضائی منعکس شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در یک عملیات پلیسی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال متهم به این پایگاه ، پرونده مشابه دیگری نیز به این پایگاه به ارزش 2 میلیارد ریال ارجاع شد.

وی گفت: سعید پس از مواجه با شکات و همچنین، مدارک و مستندات چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و به بزه انتسابی خود معترف کرد.

به گفته سرهنگ موسوی فر متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول