شکارچیان زنان پیر در اصفهان دستگیر شدند


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت از زنان کهن سال در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فریدن، خبر داد. به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی...

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت از زنان کهن سال در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فریدن، خبر داد.

به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: شاکی در تحقیقات صورت گرفته به کارآگاهان گفت، در حال استراحت در منزل خود بودم که ناگهان متوجه شدم ۲ مرد جوان وارد منزل شدند و با تهدید چاقو تعداد ۹ النگو را به وسیله قیچی از دستم بریدند و به سرعت متواری شدند.

تُرکیان افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان، کارآگاهان در عملیاتی ضربتی طی هماهنگی با مقام قضایی وارد محل شدند و ۲ نفر از متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند .فرد سوم نیز با اخذ نیابت در یک اقدام ضربتی در اصفهان دستگیر و به شهرستان فریدن منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم که با مدارک و مستندات پلیس و اعترافات همدستان خود مواجه شد سرانجام به جرم خود اعتراف کرد و با راهنمایی وی ۲۲ عددالنگو و یک جفت گوشواره طلا کشف و به مال باختگان مسترد شد و متهمان نیز به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی