اولویت تامین گاز، مشترکان خانگی است


اولویت تامین گاز، مشترکان خانگی است

هاشمی گفت: اولویت تامین گاز در این استان، رفع نیاز مشترکان خانگی است؛ در زمان اوج مصرف و سرما، مشترکان خانگی نباید افت فشار گاز داشته باشند.

به گزارش مشرق، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سمنان گفت: در زمینه تامین گاز بخش خانگی در زمان اوج مصرف، صنایع این استان همکاری‌های لازم را داشته و دارند.

وی با اعلام آماده باش برای اعضای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها تاکید کرد: ذخیره سوخت در استان باید تکمیل و تدبیر لازم برای تامین سوخت در مواقع نیاز انجام شود.

استاندار سمنان همچنین بر لزوم دوگانه سوز کردن خبازی‌ها و تامین آرد، سوخت و داروهای خانه بهداشت تاکید کرد و گفت: باید مدیریت لازم بر گردنه‌های برفگیر به منظور خدمات رسانی مطلوب و جلوگیری از ایجاد ترافیک در هنگام بارش برف و باران انجام شود.

محمد حمیدی سرپرست معاونت عمرانی استاندار سمنان هم با بیان اینکه مصرف گاز صنعتی در این استان بیشتر از گاز خانگی است گفت: تمام دستگاه‌های دولتی باید سوخت دوم و ذخیره سوختی هم داشته باشند تا در مواقع ضروری دچار مشکل نشوند.
حمیدی گفت: اگر هر مشترکی ۱۰ تا ۱۵ درصد صرفه جویی کند هیچ کمبودی نخواهیم داشت و گاز هیچ مشترک خانگی یا صنعتی هم قطع نمی‌شود.

وی افزود: دامداری ها، مرغداری‌ها و خبازان هم باید دو گانه سوز شوند تا در مواقع کمبود از سوخت جایگزین استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان