میزبانی کرمانشاه در لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور


میزبانی کرمانشاه در لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه در هفته چهارم رقابت های لیگ کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان غرب کشور خبرداد.

منصور کیانی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام اینکه هفته چهارم رقابت های لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور، امروز(یازدهم آذر) به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود، اظهار کرد: این رقابت ها با حضور شش استان کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام، کردستان و مرکزی از چند هفته پیش آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این رقابت ها در هر دو بخش کشتی آزاد و فرنگی است، عنوان کرد: تاکنون سه هفته از این رقابت ها به میزبانی استان های همدان، لرستان و ایلام برگزار شده است.

دبیر هیات کشتی استان اضافه کرد: تا به اینجای این رقابت ها در بخش کشتی آزاد، کشتی گیران نوجوان استان بدون هیچ شکستی در صدر گروه قرار گرفته اند.

وی افزود: متاسفانه همانطور که پیش بینی می کردیم در بخش کشتی فرنگی عملکرد چندان درخشانی نداشتیم، هرچند که امیدواریم در ادامه مسابقات را بهتر پشت سر بگذاریم.

کیانی ادامه داد: در هفته چهارم این رقابت ها که در کرمانشاه برگزار می شود هرکدام از تیم ها دو مسابقه انجام خواهند داد که تیم کرمانشاه مسابقات
دور برگشت با تیم های کردستان و همدان را برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این رقابت ها در محل خانه کشتی و در ۱۰ وزن برگزار می شود، عنوان کرد: حدود ۲۵۰ ورزشکار و کادر فنی برای حضور در این رقابت ها به کرمانشاه آمده اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس