الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار از رسالت‌های بسیج است


الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار از رسالت‌های بسیج است

اهواز - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین یکی از رسالت‌های بسیج را الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم سالار دانست و گفت: خوزستان در این الگوسازی پیشتاز بوده است.

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از کارگاه تولید پوشاک نظامی و صنعتی در شهرک های صنعتی اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر برای رفع مشکلات اقتصادی ظرفیت های فراوانی در کشور وجود دارد که با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان این ظرفیت ها را به میدان آورده و بر مشکلات چیره شویم.

وی افزود: بهره‌برداری از کارخانه تولیدی پوشاک صنعتی در عرصه اقتصاد مقاومتی مردم سالار از یک چرخ خیاطی آغاز و با پشتیبانی بسیج سازندگی امروز به یک کارخانه تبدیل شده و بی شک در سال‌های آینده نیز توسعه پیدا می کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: این‌ الگوسازی به ما نشان می دهد که در موضوعات مختلف اقتصادی با تمرکز بر تولید و به میدان آوردن تمامی ظرفیت ها می‌توانیم مشکلات اقتصادی را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

وی افزود: خوزستان در زمینه الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی پیشتاز بوده و سازمان بسیج نیز به صورت جدی‌تر و وسیع‌تر از فعالیت‌های اقتصادی مردمی حمایت خواهد کرد.

سرتیپ سلیمانی گفت: امید است همچنان شاهد نقش‌آفرینی جوانان در عرصه اقتصاد مقاومتی مردم سالار باشیم و مشکلات اقتصادی نیز با استفاده از این ظرفیت روز به روز کاهش یابند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز پنجشنبه به همراه سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور از شهرک‌های صنعتی اهواز بازدید کردند و امروز با گروه‌های جهادی نیز دیدار خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا