دانلود بهترین فیلم های دنی ویلنوو + تاریخ دقیق پخش جیران


دانلود بهترین فیلم های دنی ویلنوو + تاریخ دقیق پخش جیران

دنی ویلنوو یکی از خلاق ترین کارگردان های سینماست. این کارگردان فرانسوی کانادایی فیلم های زیادی ساخته است که ما در اینجا بهترین فیلم های او به همراه دانلود فیلم ها با کیفیت عالی را پیشنهاد خواهیم داد.

Denis Villeneuve فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده فرانسوی-کانادایی است. او در یک محله فرانسوی نشین در کانادا به دنیا آمده و فعالیت حرفه ای خود را با ساخت آثار کوتاه متعدد در سال 1990 آغاز نمود. نخستین اثر سینمایی او تحت عنوان "سی و دوم اوت در زمین" ساخته شد. او جوایز زیادی را کسب کرده است که می توان به طور خلاصه به جایزه هوگو برای بهترین اثر نمایشی اقتباسی، اثر بلند در سال 2017 - 2018 میلادی ، جایزه نخل طلایی و شیر طلایی، جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی‌ زبان در سال 2011، جایزه اسکار بهترین کارگردانی ،جوایز متعدد هیات داوران جشنواره کن و بهترین کارگردان، جایزه چینی برای بهترین فیلمنامه. اینها همه خلاصه ای از جوایز این کارگردان موفق در دنیا می باشد که نشان از فعالیت حرفه ای و موفقیت آمیز وی دارد.

7 تا از بهترین فیلم های دنی ویلنوو + دانلود فیلم با دوبله فارسی

دانلود بهترین فیلم های دنی ویلنوو + تاریخ دقیق پخش جیران

1-ویران شده

Incendies محصول 2010 کانادا و فرانسه با ژانری جنگی و معمایی درباره دوقلوها برای کشف تاریخچه خانوادگی خود و برآورده کردن آخرین آرزوهای مادرشان به خاورمیانه سفر می کنند.

کارگردان: دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) ستاره ها: Lubna Azabal, Mélissa Désormeaux-Poulin, Maxim Gaudette IMDB: 8.3/10 rottentomatoes: 92/100 90% کاربران گوگل این فیلم را پسندیدند مدت زمان: 2 ساعت و 11 دقیقه

2-دشمن

enemy ساخت 2013 محصول مشترک کانادا، فرانسه و اسپانیا با موضوعی معمایی و هیجان انگیز داستان مردی پس از دیدن او در یک فیلم، به دنبال ظاهر دقیق خود می گردد.

کارگردان: دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) ستاره ها: Jake Gyllenhaal, Mélanie Laurent, Sarah Gadon IMDB: 6.9/10 rottentomatoes: 71/100 92% کاربران گوگل این فیلم را پسندیدند مدت زمان: 1 ساعت و 31 دقیقه

3-تل ماسه 1

Dune محصول 2021 آمریکا و کانادا با ژانری اکشن ماجراجویی و داستان اقتباسی بلند از رمان علمی تخیلی فرانک هربرت، درباره پسر خانواده ای اصیل که حفاظت از ارزشمندترین دارایی و حیاتی ترین عنصر کهکشان به آنها سپرده شده است.

کارگردان: دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) ستاره ها: Timothée Chalamet, Rebecca Ferguson, Zendaya IMDB: 8/10 rottentomatoes: 93/100 85% کاربران گوگل این فیلم را پسندیدند مدت زمان: 2 ساعت و 35 دقیقه بزودی قسمت دوم تل ماسه توسط دنی ویلنوو ساخته خواهد شد و با توجه محبوبیت سری اول، پیش بینی می شود شاهد یک اثر اکشن جدید دیگر باشیم.برای دانلود فیلم جدید به سایت نیکی دیلی مراجعه و از آرشیو 5 هزارتایی فیلم و سریال لذت ببرید. فیلم های برحسب ژانر، سال تولید، کشور سازنده، بازیگران و کارگردان منظم شده و قادرید جدیدترین فیلم هایی 2021 و 2022 همراه با توضیحات کامل دریافت کنید.

4-سیکاریو

Sicario محصول 2015 آمریکا مکزیک و هنگ کنگ است که در ژانری اکشن و جنایی با داستان یک مامور آرمانگرای FBI توسط یک گروه ویژه دولتی برای کمک به تشدید جنگ علیه مواد مخدر در منطقه مرزی بین ایالات متحده و مکزیک استخدام می شود.

کارگردان: دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) ستاره ها: Emily Blunt, Josh Brolin, Benicio Del Toro IMDB: 7.6/10 rottentomatoes: 92/100 -- کاربران گوگل این فیلم را پسندیدند مدت زمان: 2 ساعت و 1 دقیقه

5-ورود

Arrival محصول 2016 آمریکا و کاندا است که با موضوعی علمی تخیلی داستان پس از ظهور دوازده فضاپیمای مرموز در سراسر جهان، یک زبان شناس با ارتش همکاری می کند تا با شکل های حیات بیگانه ارتباط برقرار کند.

کارگردان: دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) ستاره ها: Amy Adams, Jeremy Renner, Forest Whitaker IMDB: 7.9/10 rottentomatoes: 94/100 88% کاربران گوگل این فیلم را پسندیدند مدت زمان: 1 ساعت و 56 دقیقه

6-بلید رانر ۲۰۴۹

Blade Runner 2049 ساخت 2017 آمریکا، انگلیس، کانادا، مجارستان، اسپانیا و مکزیک با موضوعی اکشن و علمی تخیلی با داستان کشف یک راز دیرینه توسط بلید رانر K، او را به دنبال بلید رانر سابق، ریک دکارد، که سی سال ناپدید شده است، هدایت می کند.

کارگردان: دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) ستاره ها: Harrison Ford, Ryan Gosling, Ana de Armas IMDB: 8/10 rottentomatoes: 98/100 85% کاربران گوگل این فیلم را پسندیدند مدت زمان: 2 ساعت و 44 دقیقه

7-تل ماسه 1

Dune محصول 2021 آمریکا و کانادا با ژانری اکشن ماجراجویی و داستان اقتباسی بلند از رمان علمی تخیلی فرانک هربرت، درباره پسر خانواده ای اصیل که حفاظت از ارزشمندترین دارایی و حیاتی ترین عنصر کهکشان به آنها سپرده شده است.

کارگردان: دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) ستاره ها: Timothée Chalamet, Rebecca Ferguson, Zendaya IMDB: 8/10 rottentomatoes: 93/100 85% کاربران گوگل این فیلم را پسندیدند مدت زمان: 2 ساعت و 35 دقیقه

7-زندانیان

Prisoners ساخت 2013 آمریکا در ژانر جنایی معمایی داستان هنگامی که دختر کلر دوور و دوستش ناپدید می شوند، او همه چیز را به دست خود می گیرد زیرا پلیس چندین سرنخ را تعقیب می کند و فشارها افزایش می یابد. نویسندگی این فیلم را آرون گزیکوفسکی برعهده داشته و بازیگرانی چون هیو جکمن، جیک جیلنهال، ویولا دیویس، ماریا بلو، ترنس هاوارد، ملیسا لیو، پل دانو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. جالب است بدانید که زندانی ها توسط شورای ملی بازبینی به عنوان یکی از ده فیلم برتر سال 2013 انتخاب شد و در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار، نامزد بهترین فیلمبرداری شد. همچنین این فیلم برای اولین بار در ۲۰ سپتامبر سال 2013 میلادی در کشور آمریکا به نمایش درآمده است.

کارگردان: دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) ستاره ها: Hugh Jackman, Jake Gyllenhaal, Viola Davis IMDB: 8.1/10 rottentomatoes: 81/100 87% کاربران گوگل این فیلم را پسندیدند مدت زمان: 2 ساعت و 33 دقیقه

دانلود سریال جیران + تاریخ دقیق پخش

دانلود بهترین فیلم های دنی ویلنوو + تاریخ دقیق پخش جیران

سریال ایرانی و جدید "جیران" به کارگردانی حسن فتحی با ژانری تاریخی و عاشقانه داستان سلطنت ناصرالدین شاه و عشق این شاه قجری به ندیمه ای بنام جیران است. به دلیل اینکه جیران از ایل قاجار نبود مشکلات فراوانی بر سر راه آنان سد شده است و در تاریخ بارها این موضوع گفته شده است. کارنامه درخشان حسن فتحی باعث شده این سریال با توجه به تاریخی بودن آن برای ساخت بدستش برسد.

زمان پخش سریال جیران؟ قطعا در اواسط آذرماه پخش خواهد شد.

بازیگران سریال جیران:بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی و رضا داودوندی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...