سازمان لیگ کمر استقلال را می شکند ؟


سازمان لیگ کمر استقلال را می شکند ؟

سازمان لیگ فوتبال در صورت غیبت سرمربی استقلال در نشست خبری برنامه‌ریزی شده از سوی این سازمان، طبق آیین‌نامه مسابقات جریمه‌ای برای باشگاه استقلال در نظر می‌گیرد. نوشته سازمان لیگ کمر استقلال را می شکند ؟...

سازمان لیگ کمر استقلال را می شکند ؟

جریمه سنگین در انتظار فرهاد مجیدی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۲
سازمان لیگ کمر استقلال را می شکند ؟

سازمان لیگ فوتبال در صورت غیبت سرمربی استقلال در نشست خبری برنامه‌ریزی شده از سوی این سازمان، طبق آیین‌نامه مسابقات جریمه‌ای برای باشگاه استقلال در نظر می‌گیرد.

سازمان لیگ کمر استقلال را می شکند ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال در آستانه دربی روز شنبه اعلام کرد که تصمیم دارد بر اساس بند ۱ و ۲ ماده ۳۱ آیین‌نامه مسابقات به عنوان تیم میزبان، نشست‌خبری فرهاد مجیدی و یحیی قبل از این دیدار را در یکی از هتل‌های تهران برگزار کند.

با این حال باشگاه پرسپولیس با موضع استقلال مخالفت کرده و می‌خواهد در نشستی که سازمان لیگ فوتبال برگزار می‌کند، شرکت کند.

در همین راستا با این که سازمان لیگ فوتبال موضع رسمی‌ای در قبال اقدام باشگاه استقلال نگرفته و نشست خبری دربی را طبق برنامه قبلی برگزار خواهند کرد اما در صورت غیبت فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست سازمان لیگ طبق آیین‌نامه‌ مسابقات در مورد سرمربیان غایب در نشست خبری برخورد خواهد کرد و احتمالا جریمه‌ای برای باشگاه استقلال در نظر خواهد گرفت.

البته باشگاه استقلال قطعا با توجه به این که مدعی است اقدام به برگزاری نشست خبری بر اساس آیین‌نامه مسابقات، قانونی است، این جریمه را قبول نخواهد کرد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند