صدای فروریختن ستون‌های ژیم کودک‌کش صهیونیستی به گوش می‌رسد


صدای فروریختن ستون‌های ژیم کودک‌کش صهیونیستی به گوش می‌رسد

اهواز - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی و جهادی به تبعیت از امامین انقلاب اسلامی باعث شده صدای فرو ریختن ستون‌های موجودیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی به گوش برسد.

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در رزمایش اقتدار بسیج و گروه های جهادی در مجتمع فجر اهواز اظهارداشت: بسیجیان ولایت‌مدار استان خوزستان به ویژه جهادگران بسیجی در دوران کرونا در میدان عمل نقش آفرینی کردند که این اقدام علاوه بر خدمت به جامعه، در اعتلای نظام اسلامی نیز نقش برجسته ای داشت.

وی افزود: سپاه خوزستان تاکنون با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و بسیج تلاش‌های خوبی در خدمت به مردم انجام داده و اکنون نیز جوانان این خطه آماده‌اند تا در گام دوم انقلاب برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، تشکیل دولت اسلامی و ورود به مرحله تمدن‌سازی لبیک بگویند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی در بخش غیزانیه، تداوم خدمت به مناطق زلزله زده و تسهیل در مسیر اقتصاد مقاومتی مردم سالار از اقدامات قابل مشاهده در خوزستان است که گزارش این خدمات ارزشمند را به رهبر معظم تقدیم خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در قرن ۱۴ هجری شمسی شاهد تحقق تحول بزرگی بودیم که می توان از آن به عنوان ابر تحول نام برد و آن پیروی انقلاب و استقرار نظام اسلامی بود.

سرتیپ پاسدار سلیمانی با بیان اینکه مسیر تاریخ با انقلاب اسلامی تغییر کرد، گفت: شاید عزمت و بزرگی این حادثه برای برخی از ما به اندازه وسعت آن درک نشده باشد.

دفاع مقدس زیربنای اصلی مقاومت است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آن روزها گمان داشتیم پیروی انقلاب تنها سرنگونی رژیم شاهنشاهی است اما امروز می ببینیم که نظام سلطه و رژیم اشغالگر قدس، روزانه از منطقه در حال فرار هستند.

وی دفاع مقدس را زیربنای اصلی مقاومت دانست و افزود: باور ”ما می توانیم” از آن دوران در ملت بزرگ ایران تجلی یافت که بی شک خوزستان در خلق این باور و تولید گنجینه تمام نشدنی مکتب انقلاب اسلامی سهم برجسته ای دارد.

شاهد ابرتحول دیگری در این قرن خواهیم بود

سرتیپ پاسدار سلیمانی تصریح کرد: گام دوم انقلاب مصادف است با آغاز قرن ۱۵ هجری شمسی و به زودی شاهد ابرتحول دیگری در این قرن خواهیم بود؛ امام(ره)پیش از این فرمودند که قرن آینده از آن اسلام خواهد بود و اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند تمدن‌سازی رخ می دهد و کشورهای اسلامی درکنار هم قرار می‌گیرد، افزود: مردم سالاری اسلامی به زودی با تاثیر ایران در کشورهای اسلامی شکل خواهد گرفت و ملت‌های مسلمان نیز در کنار هم قرار خواهند گرفت.

بسیج نگین انگشتری نقش‌آفرینی ملت ایران است

رییس سازمان بسیج مستضعفین بسیج را نگین انگشتری نقش‌آفرینی ملت ایران دانست و بیان کرد: جهادگران در کانون اصلی این عرصه باعث تحقق مردم سالاری دینی خواهند شد.

وی به میدان آمدن مردم را موجب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دانست و افزود: نقش جهادگران در محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی مردم سالار، برجسته است.

سرتیپ پاسدار سلیمانی اظهار داشت: در هفته بسیج رزمایش های مقتدرانه جهادگران برگزار شد تا اعلام کنیم در کنار دستگاه های مسئول برای خدمت، نقش آفرینی و پیشرفت و آبادانی میهن اسلامی در میدان حضور داریم.

خوزستان باید در پیشرفت و آبادانی نمونه باشد

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خوزستان از نعمت های الهی خوبی برخوردار بوده و باید در پیشرفت و آبادانی نمونه باشد، گفت: عزم دولت جدید این است که خوزستان به عنوان برجسته ترین استان در مردم سالاری دینی در تمامی جنبه‌ها معرفی شود.

وی با تاکید بر لزوم وارد میدان شدن مردم بدر فرهنگ، سیاست خارجه، دفاع و اقتصاد مقاومتی افزود: بسیج تشکیلات مردمی و انقلابی است و پشتیبانی از بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی ضروری است.

سرتیپ پاسدار سلیمانی گفت: تمهیداتی داریم تا در ماه های آینده از همه ظرفیت های بسیج برای رفع مشکلات کشور استفاده کنیم

نسل جدید، گام دوم را با قدرت و پایمردی دوران دفاع مقدس برداشته است

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز گفت: رزمایش مقتدرانه جهادگران مقابل رفتار منافقانه و وابستگی است.

سرتیپ پاسدار محمد زهرایی افزود: این حضور پرشور نشان دهنده قرار گرفتن وارستگی به جای وابستگی و رفاقت به جای رقابت است؛ واژه های نمی‌شود، نمی‌گذارند، نمی‌خواهیم و نمی‌توانیم دیگر جای خود را به ما می توانیم، داده است.

وی بیان کرد: این رزمایش جهادگران نشان می دهد که نسل جدید انقلاب مانند نسل های شگفتی ساز دفاع مقدس گام دوم را با قدرت، بصیرت، استقامت و پایمردی بیشتر برمی‌دارند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بوسه زدن بر دستان این جهادگران بسیجی که موتور محرک مردم هستند، حداقل کاری است که باید انجام داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022