آذرپیرا: برای جایزه کشتی نمی‌گیرم


آذرپیرا: برای جایزه کشتی نمی‌گیرم

قهرمان امیدهای جهان تاکید کرد که برای جایزه کشتی نمی‌گیرد و از کسی توقعی ندارد، همین که یک تعدادی از موفقیتش خوشحال شوند، برایش کافی است.

به گزارش "ورزش سه" امیرعلی آذرپیرا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، در مورد همراهی تیم سهند ارس در مرحله پایانی لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به اینکه در اردو امیدها بودم در مراحل قبلی لیگ کشتی نگرفتم اما قرار است در مرحله پایانی مسابقات برای سهند روی تشک بروم، البته هنوز اعلام نشده که برنامه و ارنج تیم برای دو مسابقه پیش رو چیست؟

وی در مورد اینکه علی شعبانی و محمدحسین محمدیان دو 97 کیلویی تیم فولادین ذوب آمل، حریف نیمه‌نهایی سهند در لیگ هستند، در مورد مبارزه با این مدعیان، گفت: با این دو نفر قبلا فقط تمرین کردم اما تاکنون با هم مبارزه نکردیم. من کم‌ تجربه‌تر و جوانتر از آنها هستم، هر دو نفر مدال دارند و کلی مسابقه رفته‌اند. هر دو کشتی‌گیر بسیار خوبی هستند. امیدوار هستم که بتوانم مبارزه خوبی رودرروی آنها داشته باشم.

دارنده مدال طلای 97 کیلوی امیدهای جهان در مورد اینکه از چه مرحله‌ای باید وارد چرخه انتخابی تیم ملی شود، تاکید کرد: اینطور که عنوان شده باید از مسابقات قهرمان کشوری وارد چرخه شوم، ظاهرا فقط مدال‌داران نروژ می‌توانند از جام تختی وارد شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در حد مدال طلای امیدهای جهان از او تقدیر صورت گرفت، خاطر نشان کرد: مسئولان آمدند، استقبال خاصی نبود، دست‌شان درد نکند. عبدالله عزیزی هم آمد. ولی این چیزها برایم مهم نیست، عاشق کشتی هستم و اگر فقط چند نفر هم از مدالم خوشحال شده باشند، همین برایم خوب است. همیشه پدرم پشتم بوده و باز هم همین است. او همیشه حمایتم می‌کند.

آذرپیرا در مورد مربیان سازنده‌اش، گفت: پدرم اولین مربی‌ام بوده که همیشه کنارم هست. احمد نجاریان، اسماعیل پلویی و محسن کاوه هم مربیانم هستند.

این کشتی‌گیر تهرانی در مورد اینکه چقدر امیدوار است که در این وزن شلوغ و پرمدعی به دوبنده تیم ملی برسد، تصریح کرد: من از خودم چیزی کم نمی‌گذارم و دوست دارم نهایت تلاشم را به کار ببندم تا بهترین نتیجه را بگیرم. آنقدر تلاش می‌کنم تا اگر یک درصد هم ببازم پیش خودم خیالم راحت باشد که کم نگذاشتم و بگویم من تلاشم را کردم و جنگیدم، اما نشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی