انعقاد قرارداد طرح گردشگری سد‌‌ مخزنی مروک


انعقاد قرارداد طرح گردشگری سد‌‌ مخزنی مروک

رکنا: مدیر عامل آب منطقه ای لرستان از انعقاد قرارداد گردشگری سد مروک با سرمایه اولیه یک هزار و 100 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش رکنا از لرستان، داریوش حسن‌نژاد با اشاره به واگذاری بخشی از دریاچه و محدوده سد مخزنی مروک شهرستان دورود در قالب طرح گردشگری، گفت: در صورت به بهره برداری رسیدن این طرح، تحول عظیمی در توسعه استان رخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: آب منطقه‌ای لرستان آمادگی خود را جهت واگذاری تاسیسات و منابع آبی در استان به سرمایه ‌گذاران داخلی و خارجی اعلام می‌دارد .

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان ادامه داد : این طرح در مساحتی به میزان ۱۶ هکتار با سرمایه اولیه یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در ۲ فاز کنار دریاچه سد احداث می‌گردد.

حسن‌نژاد افزود: در صورت به بهره‌برداری رسیدن این طرح ۱۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۴۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول بکار می شوند که این امر موجب تحول چشمگیری در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی در شهرستان دورود و استان لرستان خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان خاطرنشان کرد: در راستای تقویت و توسعه بخش گردشگری استان به عنوان یکی از محورهای سه‌گانه توسعه، طرح گردشگری سدمروک از دیگر پروژه‌های کلیدی و مهم در برنامه‌های عملیاتی است.

گلاره پروازی/لرستان

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم