هندبالیست‌های فرازبام دهدشت به فینال مسابقات کشوری راه یافتند


هندبالیست‌های فرازبام دهدشت به فینال مسابقات کشوری راه یافتند

یاسوج - ایرنا - رئیس هیات هندبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم هندبال پسران رده سنی نونهالان فرازبام خاییز دهدشت با شکست حریفان خود به فینال رقابت های کشوری صعود کرد.

مصطفی پارسایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: تیم هندبال پسران رده سنی نونهالان فرازبام خاییز دهدشت در مرحله گروهی با کسب سه پیروزی پیاپی به مرحله حذفی رقابت های کشوری صعود کرد.

وی بیان کرد: در مرحله حذفی این رقابت ها تیم مدعی فرازبام خائیز دهدشت مدافع عنوان قهرمانی در یک بازی برتر و سریع با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ چاپخانه طلاکوب مشهد را شکست داده و به نیمه نهایی راه یافت.

پارسایی تصریح کرد: مرحله نیمه نهایی این مسابقات با برگزاری دو دیدار بین تیم های سنگ آهن بافق یزد و سپاهان اصفهان و فرازبام خائیز دهدشت و هیات هندبال جهرم پیگیری شد.

وی اضافه کرد: در مرحله نیمه نهایی تیم های سپاهان اصفهان و فراز بام خائیز دهدشت با شکست حریفان خود به دیدار فینال این مسابقات راه یافتند.

مسابقه‌ هندبال نونهالان قهرمانی کشور با حضور ۲۸ تیم از مناطق مختلف کشور با حضور ۵۰۰ ورزشکار از روز شنبه ۶ آذر هفته جاری در شهر یزد آغاز شده بود.

این رقابت‌ها به میزبانی هیات هندبال یزد در ۶ گروه به صورت دوره‌ای و مجتمع با رعایت نکات بهداشتی در سالن‌های حضرت رقیه (س) و شهید صدوقی (ره) در حال برگزاری است.

در پایان این مسابقه‌ها که با نظارت فدراسیون پیگیری می‌شود نفرهای برتر برای شرکت در اردوی تیم‌ملی هندبال نونهالان کشور انتخاب و زمان آن از سوی فدراسیون اعلام می‌شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت ۷۱۳ هزار نفری بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی