جشنواره فرهنگی ورزشی شیمم خانواده ندسا در بندرعباس برگزار می شود


جشنواره فرهنگی ورزشی شیمم خانواده ندسا در بندرعباس برگزار می شود

بندرعباس- ایرنا - مسوول تربیت بدنی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده کارکنان این نیرو از 13 تا 18 آذر در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، ناوسالار یکم پاسدار علی اصغر محمودی روز پنجشنبه در نشست خبری به این مناسبت افزود: ورود تیم‌های برادران که شامل ۳۵۸ ورزشکار می‌شود ۱۳ آذر و ورود تیم‌های خواهر شامل ۳۴۰ ورزشکار ۱۶ آذر است.

وی ادامه داد: رشته‌های آمادگی جسمانی، تیراندازی، شنا، فوتسال، تکواندو و والیبال در بخش برادران و همین رشته ها با حذف فوتسال و جایگزینی آن با دارت در بخش خواهران برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده علاوه بر تاثیر بر خانواده پرسنل تاثیر گذاری بر ورزش هرمزگان را هم دنبال می‌کند.

مسوول تربیت بدنی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: معتقدیم در هر جایی که این نیرو حضور دارد باید در توسعه ورزش در راستای ساخت جامعه سالم مشارکت داشته باشد.

وی ادامه داد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مسوولان هرمزگان برای اشتراک و در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی و حتی در فراهم کردن امکانات جدید اعلام کرده است.

ناوسالار یکم پاسدار محمودی اشاره کرد: هرمزگان از نعمت دریا و ساحل برخوردار است و می‌توان ورزش‌های ساحلی ورزشی آن را توسعه داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جدید مرتضی گودرزی بنام آینه بندون