مشاور استاندار تهران:مسوولان با مردم صادقانه صحبت کنند


مشاور استاندار تهران:مسوولان با مردم صادقانه صحبت کنند

تهران- ایرنا- مشاور استاندار و مدیرکل حوزه امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: مسوولان باید با مردم همراه با صداقت صحبت کنند تا اعتماد موجود در جامعه تقویت شود.

علی قشقایی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری پیشوا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: بخش عظیمی از ناراحتی مردم به کمبودها ارتباطی ندارد بلکه آنان از وجود تبعیض‌ و عدم وجود نظارت گلایه دارند و قطعا اگر این مشکل برطرف شود، مردم با کمبودها کنار می‌آیند.
وی افزود: اگر مسوولان صادقانه با مردم صحبت کنند و آنان این صداقت را باور کنند، در راه حل مشکلات همراهی و همدلی بیشتری با مسوولان خواهند داشت.
وی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در دشت ورامین گفت: بروز خشکسالی، کمبود آب و فرونشست دشت، واقعیتی است که اگر ابعاد مختلف آن را برای مردم تبیین کرده و به خوبی اطلاع‌رسانی کنیم، خود مردم پای کار آمده و در مسیر مقابله با مشکلات از جمله انسداد چاه‌های غیرمجاز، مسوولان را یاری می‌کنند.
قشقایی تصریح کرد: شهرستان پیشوا در حوزه تولید دام، از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و اگر در این حوزه و به ویژه توزیع نهاده‌های دامی نظارت جدی صورت گیرد، مشکل دامدارا برطرف و امنیت غذایی با مشکل مواجه نمی‌شود.
وی تأکید کرد: نظارت، هزینه‌ای ندارد ولی اگر در این امر مهم کوتاهی شود، هزینه‌های سنگینی بر کشور تحمیل خواهد شد، هیچ بهانه‌ای از جمله کمبود نیرو در حوزه نظارت پذیرفتنی نیست.
مشاور استاندار و مدیرکل حوزه امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: در حوزه اتباع، طرحی با رویکرد شهید حاج قاسم سلیمانی در دست تدوین است که در آن هم فرصت‌ها لحاظ گردیده و هم پیوست فرهنگی و امنیتی برای آن طراحی شده است.
سرپرست فرمانداری پیشوار: استخدام بستگان در ادارات ممنوع است
سرپرست فرمانداری پیشوا نیز در این جلسه گفت: مدیران پیشوا باید اقدامات خود را به موقع و هنرمندانه به مردم گزارش و آنان را در جریان اقدامات صورت گرفته قرار دهند.
ابراهیم تاجیک نوری افزود: اولویت به کارگیری نیروها بر شایسته‌سالاری بوده و جذب و استخدام بستگان در ادارات ممنوع است، افراد نباید در یک اداره، شهرداری یا دهیاری به دلیل وابستگی نسبی و فامیلی از امکاناتی برخوردار شوند که فرد دیگری با همان امتیازات از آن محروم باشد.
وی گفت: گزارش‌ها باید به موقع و هنرمندانه به مردم ارائه شود، در این صورت است که می‌توان از ظرفیت و همراهی مردم برای حل مشکلات استفاده کرد.
وی با اشاره به عدم حضور برخی از مدیران کل در پیشوا گفت: برخی از مدیران‌ کل حدود ۲ سال است در این شهرستان حضور نیافته‌اند که این امر قابل پذیرش نیست؛ پیشوا بخشی از سرزمین مدیریتی‌شان است و بر حسب وظیفه‌ای که دارند باید حضور یافته و مشکلات مردم را حل کنند.
تاجیک نوری گفت: پیگیری تکمیل بیمارستان، مترو، تأمین آب شرب، توجه به حوزه تولید و معیشت، برخورد با آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی اتباع، توجه به مشکلات آموزش و پرورش، ورزش و تأمین مسکن جزو موضوعات مهمی است که باید به آن رسیدگی کرد.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی