هند میزبان دو گوشی هوشمند جدید شیائومی


هند میزبان دو گوشی هوشمند جدید شیائومی

پیکربندی گوشی‌های هوشمند Xioami 11i و 11i HyperCharge توسط یک منبع معتبر فاش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گیزموچینا، طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت شیائومی در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند Xiaomi ۱۱i و Xiaomi ۱۱i HyperCharge برای عرضه در هند است. این دستگاه‌ها احتمالا در ماه جاری میلادی در این کشور عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند ۱۱i و HyperCharge ۱۱i به عنوان نسخه‌های جدید Redmi Note ۱۱ Pro ۵G و Redmi Note ۱۱ Pro+ ۵G چین عرضه شوند. گزارش جدیدی توسط ۹۱mobiles جزئیات کلیدی مانند RAM، فضای ذخیره سازی و انواع رنگ Xiaomi ۱۱i HyperCharge را فاش کرده است.

اطلاعات جدید نشان می‌دهد که Xiaomi ۱۱i HyperCharge با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی در دو رنگ Camo Green و Stealth Black وارد بازار شود.

هند میزبان دو گوشی هوشمند جدید شیائومی

مشخصات ۱۱i HyperCharge

همچنین انتظار می‌رود که گوشی هوشمند Xiaomi ۱۱i HyperCharge با پنل سوراخ‌دار ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با وضوح +FHD و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز عرضه شود. این دستگاه از تراشه Dimensity ۹۲۰، رم LPPDR۴x و فضای ذخیره سازی UFS ۳.۱ قدرت می‌گیرد.

گوشی ۱۱i HyperCharge دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژر سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و با اندروید ۱۱ مبتنی بر MIUI ۱۲.۵ عرضه خواهد شد.

همچنین دوربین جلویی آن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و در دوربین پشتی آن ممکن است از یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده شود.

بیشتربخوانید

الهام گرفتن شیائومی از اپل در قابلیت جدیدش

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403