پیشنهادات کمیته امداد برای افزایش مستمری مددجویان در بودجه 1401


پیشنهادات کمیته امداد برای افزایش مستمری مددجویان در بودجه 1401

صباغیان گفت: پیشنهادات این نهاد برای افزایش مستمری مددجویان به دولت ارائه شده و امیدواریم با تصویب مجلس، شاهد رشد متناسب مستمری در بودجه 1401 باشیم.

جعفر صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پیشنهادات این نهاد برای افزایش مستمری مددجویان به دولت ارائه شده و امیدواریم با تصویب مجلس، شاهد رشد متناسب مستمری در بودجه ۱۴۰۱ باشیم.

وی افزود: مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته به طور میانگین ۶۷ درصد افزایش یافت، افزود: در حال حاضر خانوار یک نفره ماهانه ۳۵۰ هزار تومان، خانواده ۲ نفره ۵۰۰ هزار تومان و خانواده سه نفره ۷۰۰ هزار تومان در ماه مستمری دریافت می‌کنند.

صباغیان ادامه داد: دریافتی خانوار چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان است و خانوار‌های پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دریافتی ماهانه دارند.

صباغیان با تاکید بر اینکه ارقام پرداختی فعلی پاسخگوی احتیاجات خانواده‌های تحت حمایت نیست اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف از جمله معیشت، مسکن و تهیه جهیزیه، نیازمند کمک‌های مردم نیکوکار و خیران هستیم.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با اشاره به شرایط اقتصادی، تورم، گرانی و سخت شدن معیشت مردم، تاکید کرد: کمیته امداد پیشنهادات خود برای افزایش مستمری مددجویان برای گنجاندن در لایحه بودجه سال آینده را به دولت ارائه داده خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: پیشنهادات کمیته امداد همچنین در زمینه تامین مسکن، اشتغال و سایر موارد برای بودجه سال آینده در حال جمع‌بندی و ارسال به دولت است.

صباغیان با اظهار خوشبینی برای تصویب افزایش مستمری مددجویان در بودجه ۱۴۰۱ گفت: امیدواریم در مجلس دفاعیات لازم توسط نمایندگان صورت بگیرد؛ زیرا نمایندگان مجلس یازدهم نسبت به معیشت مردم دغدغه‌مند هستند.

بیشتر بخوانید:

راه اندازی "سامانه امداد هوشمند و کارآمد" در استان تهران آمادگی کمیته امداد برای ایجاد ۵۰۰ هزار شغل در سال ۱۴۰۱

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار