نماینده مجلس: کارگروه‌های کارشناسی مشترک مجلس و دولت تشکیل شود


نماینده مجلس: کارگروه‌های کارشناسی مشترک مجلس و دولت تشکیل شود

تهران- ایرنا- نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت، مجلس و قوه قضاییه می‌توانند برای تاثیرگذاری و کارآمدی بیشتر با تشکیل کارگروه‌های تخصصی مشترک به شکل کاربردی و عملیاتی در راستای حل مشکلات کلان کشور گام بردارند.

مهرداد ویس‌ کرمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به نشست مشترک این هفته مجلس و دولت، گفت: امروز قوای سه‌گانه به لحاظ تفکر و مشی سیاسی در مسیر کلان انقلاب اسلامی هستند که این همدلی باید به هم‌زبانی و هم‌افزایی تبدیل شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: این نشست می‌تواند شروع خوب و موثری برای اقدام مشترک و همدلی قوا باشد و حتما نیاز به حلقه‌های تکمیلی دارد تا مردم نتیجه آن را در زندگی خود به شکل محسوس و ملموس ببینند.

ویس کرمی با بیان اینکه همه ما نیازمند همفکری و از خودگذشتگی به نفع مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم، گفت: دولت، مجلس و قوه قضاییه می‌توانند برای تاثیرگذاری و کارآمدی با تشکیل کارگروه‌های تخصصی مشترک به شکل عملی، کاربردی و عملیاتی در راستای حل مشکلات کلان کشور گام بردارند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که دولت سیزدهم مدت کوتاهی است مستقر شده، جابجایی برخی مدیران و جبران مسائلی که در گذشته بوده، نیازمند گذشت زمان است و طبیعتا همراهی مجلس با دولت می‌تواند عبور از این شرایط موثر باشد. همچنین مجلس شورای اسلامی با نظارت و قانونگذاری مناسب موثر می‌تواند به دولت و قوه قضاییه در راستای انجام خود وظایف کمک کند.

به گزارش ایرنا، نشست مشترک قوای مقننه و مجریه با حضور روسای دو قوه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزرا و معاونین رییس جمهوری به مناسبت دهم آذرماه و روز مجلس، روز چهارشنبه برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید